Als startende jonge ondernemer ben ik mogelijkheden aan het zoeken om een lening te verkrijgen bij een bank. Ik ben zelf 19 jaar, en ik studeer Rechten. Het bedrag waar het om gaat is grofweg 48.000 euro. Ik heb nog geen bank benaderd, daar mijn businessplan op dit moment in de editing fase zit. Wel ben ik benieuwd wat jullie hiervan denken? Zal een bank een krediet verstrekken aan iemand van 19 jaar? De juridische vorm waar het hier om gaat is overigens een B.V
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Steven9009
Steven9009
Beste lezers,
Als startende jonge ondernemer ben ik mogelijkheden aan het zoeken om een lening te verkrijgen bij een bank. Ik ben zelf 19 jaar, en ik studeer Rechten. Het bedrag waar het om gaat is grofweg 48.000 euro. Ik heb nog geen bank benaderd, daar mijn businessplan op dit moment in de editing fase zit. Wel ben ik benieuwd wat jullie hiervan denken? Zal een bank een krediet verstrekken aan iemand van 19 jaar? De juridische vorm waar het hier om gaat is overigens een B.V
Mijn weblog over werk, luchtvaart, hobby's, reizen, en veel meer
LinkedIn Profiel
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25871-jonge-ondernemer-en-geld-lenen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
27 antwoorden op deze vraag