• 0

Zijn er Twitteraars hier aanwezig?

Hoe ik hier terechtgekomen ben weet ik niet meer – je kent het wel;..click, click – hmmmm...tja...ff kijken?? Ik vindt het echter wel een interessante plek voor ondernemers.

Doordat ik new media producent ben heb ik vanzelfsprekend erg veel met internet en social media te maken. Ik gebruik sinds 2008 Twitter; in het begin alleen met contacten in Amerika maar tegenwoordig net zoveel onder Nederlandse contacten en elders.

Tja, er is veel te doen over Twitter de laatste tijd. De Twitter en Social Media Guru’s, die allemaal aanbeden willen worden, springen als boktor in een Drentse deel om je oren. Het gedoe om Twitter neem ik allang met een grote korreltje zout. Sterker nog, recente onderzoek heeft uitgewezen dat duizenden volgers niet zoveel betekenis of waarde hoeft te vertegenwoordigen. De kenners weten dat de echte guru’s op een hand zijn te tellen en dat zij er ook waren voor dat Twitter verscheen.

Uit bittere noodzaak (tijdnood) ben ik een zeer selectief, functioneel en doelgericht internet en media gebruiker. Bij mij gaat het meer om de kwaliteit van de contacten en niet om de kwantiteit. Ik betrek precies de informatie van Twitter die ik wil en heb contact met de mensen of organisaties die voor mij belangrijk zijn.

In veel opzichten is Twitter een grappig en nuttig stuk gereedschap voor de ondernemer en is ondertussen een vaste deel van mijn communicatiegereedschap geworden. Ik ben benieuwd of en hoe anderen het gebruiken en wat zij ervan vinden.

Op deze site zijn er geen Twitter knopjes of links - het toevoegen is wellicht het overwegen waard.

 

Ik tweet in ieder geval hier http://twitter.com/Dutchvlog

 

Ron Langdon

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

19 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb vandaag ook voor mezelf maar eens een twitter account gemaakt.

 

Ik ben er nog hard mee aan het vechten, want elke keer krijg ik een error pagina, waardoor alles weer opnieuw moet.

 

Ik heb nog geen idee wat voor berichten ik zou moeten plaatsen maar mensen beweren dat dit vanzelf wel komt. Dus wie weet.

Link naar reactie
  • 0

Ik had al een twitter account voor 1 van mijn shops maar gebruik(te) deze niet actief. vandaag deze even iets verder up to date gemaakt en opgemaakt kwa uiterlijk en daarnaast nog 2 twitter accounts aangemaakt voor een andere shop en voor mijn zakelijk diensten.

 

Wil deze in de nabije toekomst actief gaan gebruiken om updates over producten en diensten te gaan versturen en in contact te komen met bepaalde groepen mensen.

wil b.v. mijn aanbiedingen en nieuwe producten erop gaan plaatsen maar ook algemene zaken die met mijn bedrijfstak te maken hebben.

 

Wel merkte ik dat de nieuwe twitter via IE nog wat technische problemen heeft.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 109 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.