Officieuze HL nieuwjaarsborrel: 18 januari 14:00 Utrecht

Aanbevolen berichten

He Jammer, de 18e kan ik dus niet ivm wedstrijden in Delfzijl en de verjaardag van mon Papa in Appingedam, helaas dan, volgend jaar beter. Bij deze dan voor iedereen een fijne Kerst, een Lekker Oud en Nieuw en Nog een Beter Begin, en toast gezellig en sprankelend het nieuwe jaar in ook namens mij. Ik zal aan jullie denken als ik aan het jureren ben en daarna mijn meiden laat optreden...groetjes Hil ;D

Thoughts are meant to live their own life and to be shared with others and cherished by millions

 

Hilde M.Makkinje

 

MissM@c LifeStylezz BV

info@LifeStylezz.nl

0649-058277

Link naar reactie

Ik las net even de website van het cafe:

Zondag Gesloten

Of was dit al geregeld?

 

Jelmer.

Hulde aan Jelmer, hadden we bijna in de kou buiten gestaan. Een cafe dat niet open is op zondag, hoe komen ze erop.

 

Is Hofmans of de Winkel van Sinkel wel open? Misschien doen we, na het bepalen van de locatie, er nog verstandig aan om te melden dat een groep HL members komt. Voor hetzelfde is er een besloten bijeenkomst en staan we alsnog buiten.

 

 

 

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie

Ik denk dat ik er ook wel ben!

 

[move]WieowieheeftereenadresvanhetcafeWieowieheeftereenadresvanhetcafeWieowieheeftereenadresvanhetcafeWieowieheeftereenadresvanhetcafe[/move]

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie

 

 

In ieder geval:

( ik geloof dat dit m is ;D )

 

Hofman Cafe

Janskerkhof 17/A

3512BM Utrecht

030-2302470

 

 

 

Super, bedankt.

 

Een routebeschrijving zoek ik uiteraard zelf wel op maar het ging me vooral om de straat, want ik kreeg het gevoel dat velen hier Utrecht wel kennen (me not) en de straat zo wel uit hun hoofd wisten.

 

 

M.a.w. ik wil niet lui overkomen (maar ben het wel).

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 124 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.