Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Tot nu toe heb ik helemaal niets door iemand anders laten doen dan door mezelf. Ik heb zelf de naam bedacht, de website gebouwd, het logo ontworpen, de teksten geschreven. Ik ben ook naar goede manieren gaan zoeken om mijn bedrijf te promoten en mijn doelgroep te bereiken.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Dat ondernemers niet meer honderden euro's hoeven te betalen voordat ze een logo hebben waar ze zelf tevreden mee zijn!
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Ik ben niet zo ontzettend duur zoals vele grafische ontwerpers dat zijn. Ook is het zo dat bij de meeste ontwerp bureaus je een aantal concepten krijgt en je daar uit moet kiezen. Bij Logo4Life krijgt u net zoveel concepten als u nodig heeft voor we iets gevonden hebben dat bij u past!
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop op wat duidelijke en opbouwende feedback. Misschien vind je de prijs wel zo laag dat je het niet vertrouwd? Wat zou voor jou als potentiële klant de reden zijn om geen logo bij ons te bestellen? Misschien vind je de website zeer onprofessioneel? Ik kan best tegen wat harde kritiek,
je leert er alleen van en je kunt er veel meer mee dan ongemeende complimenten! (Niet dat welgemeende complimenten niet welkom zijn natuurlijk ;) )
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
SanderVh
SanderVh
Omschrijving van je concept:
Ik ben een onderneming gestart die zich (tot nu toe) enkel en alleen focust op
het ontwerpen van een professioneel maar ook persoonlijk logo. Mijn doelgroep is
voornamelijk de startende ondernemer, omdat we relatief zeer goedkoop zijn. Natuurlijk
is elke ondernemer die een logo wil welkom! Mijn website is : http://www.logo4life.nl/
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Tot nu toe heb ik helemaal niets door iemand anders laten doen dan door mezelf. Ik heb zelf de naam bedacht, de website gebouwd, het logo ontworpen, de teksten geschreven. Ik ben ook naar goede manieren gaan zoeken om mijn bedrijf te promoten en mijn doelgroep te bereiken.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Dat ondernemers niet meer honderden euro's hoeven te betalen voordat ze een logo hebben waar ze zelf tevreden mee zijn!
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Ik ben niet zo ontzettend duur zoals vele grafische ontwerpers dat zijn. Ook is het zo dat bij de meeste ontwerp bureaus je een aantal concepten krijgt en je daar uit moet kiezen. Bij Logo4Life krijgt u net zoveel concepten als u nodig heeft voor we iets gevonden hebben dat bij u past!
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik hoop op wat duidelijke en opbouwende feedback. Misschien vind je de prijs wel zo laag dat je het niet vertrouwd? Wat zou voor jou als potentiële klant de reden zijn om geen logo bij ons te bestellen? Misschien vind je de website zeer onprofessioneel? Ik kan best tegen wat harde kritiek,
je leert er alleen van en je kunt er veel meer mee dan ongemeende complimenten! (Niet dat welgemeende complimenten niet welkom zijn natuurlijk ;) )
Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26628-wat-vinden-jullie-van-mijn-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
38 antwoorden op deze vraag