• 0

CRM oplossing gezocht

Ik ben eigenlijk op zoek naar een betaalbare tool/programma/pakket dat de volgende functionaliteiten bezit:

  • mijn relatiegegevens moet ik erin kwijt kunnen
  • per relatie moet ik agenda kunnen voeren
  • die agenda moet weer een koppeling hebben met mijn basisagenda (waarin alle contactmomenten per dag terugkomen)
  • per relatie wil ik graag dossiers kunnen aanleggen
  • per dossier wil ik graag office documenten kunnen aanmaken en beheren en tevens ontvangen stukken kunnen scannen en opslaan
  • afgehandelde dossiers dienen in een archief terecht te komen
  • Voorts is het handig als ik per dossier een urenregistratie kan bijhouden.

.

Wie heeft hier ervaring mee en kan mij verder op weg helpen?

 

 

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
Gast Verwijderd account

Op OpenSourceNieuws.nl stond het volgende artikel:

 

Het kleine bedrijf SugarCRM biedt vanaf deze week zijn open-source CRM-software aan via een ASP-dienst. Deze primeur lijkt ondanks de kleine omvang van het bedrijf de verhoudingen op de CRM-markt verder in de war te schoppen.

 

Online CRM mag zich sinds de komst van Salesforce.com en anderen al in een grote aandacht verheugen. Maar met een open-sourcevariant worden deze bedrijven op hun eigen argument afgetroefd: de lage kostprijs. SugarCRM biedt zijn pakket Sugar Sales gratis aan, waarbij voor een bedrag van 149 dollar per jaar per gebruiker ook ondersteuning wordt gegeven. En vanaf volgende maand is de software ook online te gebruiken.

 

Open source is voor de bedrijfsapplicatiemarkt nog iets ongewoons. SugarCRM, dat is opgericht door drie voormalige medewerkers van CRM-leverancier E.piphany, lijkt de juiste snaar te raken met zijn software, die sinds de introductie in april al 20.000 keer is gedownload.

 

Bron: Automatisering Gids

 

SugarCRM (www.sugarcrm.com) werkt op het Linux, Apache, MySQL en PHP platform, is Open Source en ziet er goed uit. Zelf het ik het nog niet geinstalleerd, maar zal dat zeker in de komende weken gaan doen.

 

Bekijk de demo maar eens en de project pagina op SF.net.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb ook een CRM pakket gemaakt, willen jullie dat proberen? Het is misschien een (te) eenvoudig pakket, maar de 1e licentie is gratis te gebruiken... dus er kan ook niet veel misgaan.

 

Op onze website meer informatie: Alexion Relation Manager.

Je kunt het programma ook direct downloaden.

 

Er zit ook een postcodeboek bij waardoor het invoeren van adressen makkelijk wordt.

 

Ik hoor het graag.

 

 

Gratis CRM? Kijk op www.alexion.nl

 

AnToine

Link naar reactie
  • 0

Ik heb even naar sugarcrm gekeken en het geen ik er minder aantrekkelijk aan vond was dat het me niet direct duidelijk was hoe alles werkte. Wat ik tot nu toe geleerd heb van mijn CRM ervaringen is dat het zelf gemotiveerd raken en actief gebruik maken van CRM systeem is niet zo moeilijk, maar het CRM systeem uitrollen over je organisatie daar zit vaak het probleem.

 

Hoe ingewikkelder deste slordiger gaan anderen er mee om.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0
Hoe ingewikkelder deste slordiger gaan anderen er mee om.

 

Waarschijnlijk is die slordigheid te wijten aan het "gebrek" van duidelijke informatie en ook vaak de onwil van gebruikers om zich te verdiepen in al weer een nieuwe CRM oplossing.

 

Zie in de Demo van SugarCRM echter veel terug van SalesForce wat wij nu gebruiken, en kosten technisch is SugarCRM wel interessant voor ons.

 

Nu nog aan de praat krijgen.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

@ Little Monkey:

 

Wat is het probleem? Ik heb het zelf in twee minuten geïnstalleerd. Petje af voor de installatie procedure!

 

Post even de foutmelding, dan kan ik je wellicht helpen.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben eigenlijk op zoek naar een betaalbare tool/programma/pakket dat de volgende functionaliteiten bezit:

  • mijn relatiegegevens moet ik erin kwijt kunnen
  • per relatie moet ik agenda kunnen voeren
  • die agenda moet weer een koppeling hebben met mijn basisagenda (waarin alle contactmomenten per dag terugkomen)
  • per relatie wil ik graag dossiers kunnen aanleggen
  • per dossier wil ik graag office documenten kunnen aanmaken en beheren en tevens ontvangen stukken kunnen scannen en opslaan
  • afgehandelde dossiers dienen in een archief terecht te komen
  • Voorts is het handig als ik per dossier een urenregistratie kan bijhouden.

.

Wie heeft hier ervaring mee en kan mij verder op weg helpen?

 

 

 

Ik weet niet of je wel eens hebt gehoord van het product bizautomation. Goed product waarin alles terug komt van crm/erp/financieel/ cms etc. Dit alles gebeurt in the cloud (online). Ben je op zoek naar zo'n soort oplossing of wil je alles draaiende hebben op je eigen server? Verder, wat vind je nog meer echt belangrijk

Twitter: www.twitter.com/newdayatwork_nl

Blog: www.newdayatworknl.wordpress.com

E-mail: contact@newdayatwork.com

Link naar reactie
  • 0

Ik weet niet of je wel eens hebt gehoord van het product bizautomation. Goed product waarin alles terug komt van crm/erp/financieel/ cms etc. Dit alles gebeurt in the cloud (online). Ben je op zoek naar zo'n soort oplossing of wil je alles draaiende hebben op je eigen server? Verder, wat vind je nog meer echt belangrijk

 

Ik hoop dat edward na ruim 6 jaar! toch wel al een keus heeft gemaakt neem ik aan ??? ;)

Link naar reactie
  • 0

Vanuit een jarenlange ervaring met closed source CRM kan ik geen andere conclusie trekken dat SugarCRM het alternatief is voor closed source CRM als Saleforce. In sommige gevallen ook nog een betere oplossing dan salesforce, sowieso een betere prijs kwaliteit verhouding.

 

Ik ben dan ook helemaal om, en adviseer in de basis SugarCRM en heb inmiddels SugarCRM geadviseerd & geïmplementeerd bij uiteenlopende profit als non profit bedrijven in uiteenlopende marktsegmenten: Flexibel, robuust en snel te implementeren.

 

Ik vind het licentiemodel nog wel een lastige. Stel, een situatie met een bedrijfsbrede - bedrijfskritische - CRM invoering met stel 10 gebruikers. Ik heb heldere argumenten waarom dan voor de betaalde versie te kiezen i.p.v. de gratis variant (CE.) De betaalde - Sugar Professional - versie kost per gebruiker per maand (in geval meer dan 5 gebruikers) 22,90 euro is 229,00 euro per maand voor 10 gebruikers. Salesforce Professional is stukken duurder, meer dan twee keer zo duur. Dit klinkt goed en is goed . Maar ja, de CE versie is gratis en dan moet je wel met heldere argumenten komen om te kiezen voor de betaalde versie als de cash van een bedrijf wat minder is.

Met enthousiaste groet,

Edwin J. Best RB

m: +31 (0)6 39892442

e: edwin@thebestcrm.nl

 

The Best CRM

www.thebestcrm.nl | +31 (0)30 8771370 | twitter.com/EdwinBest

 

The Best CRM, passionate about delighted customers.

Link naar reactie
  • 0

Ik weet niet of je wel eens hebt gehoord van het product bizautomation. Goed product waarin alles terug komt van crm/erp/financieel/ cms etc. Dit alles gebeurt in the cloud (online). Ben je op zoek naar zo'n soort oplossing of wil je alles draaiende hebben op je eigen server? Verder, wat vind je nog meer echt belangrijk

 

Ik hoop dat edward na ruim 6 jaar! toch wel al een keus heeft gemaakt neem ik aan ??? ;)

 

Maar na bijna 8 jaar weer aan vervanging toe is ;D ;D ;D

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 236 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.