Afgelopen maandag heb ik een bestelling verzonden naar Belgie t.w.v €180,-. De zending is zojuist aangekomen bij mevrouw maar het zaakje stinkt behoorlijk.
Mevrouw zegt het pakket te hebben ontvangen met een verpakking erin en zonder product. Dit zou kunnen zou je zeggen, maar ik had snel het idee dat deze mevrouw het boeltje probeert te tillen.
A: Mevrouw zegt; Ja de buitenkant van de doos is groen en zwart en het product is eruit gesneden
B: Ik heb zojuist aangifte gedaan bij de politie hierover. Ik vraag mevrouw een kopie aangifte en die kon ze niet opsturen?
C: Mevrouw haalt steeds aan dat ze alleenstaand is en geen geld heeft.
D: Mevrouw zegt zelf niets te kunnen doen, maar misschien de politie wel?
E: Erg vreemd aangezien je een product besteld dan wil je zelf toch ook meewerken aan een onderzoek van TNT Belgie?
F: Een foto maken van de doos inclusief stempels van TNT en het product kon niet zei ze. Ze heeft geen mobiele telefoon, geen scanner. Erg vreemd aangezien ze gisteren belde vanaf een mobiele telefoon.
Stel dat mevrouw haar beklag gaat doen op een prijsvergelijker of thuiswinkel.org wat moet ik doen? Haar toch het bedrag teruggeven of nee blijven schudden wat in deze kwestie denk ik het beste is al ben ik helemaal niet moeilijk met terugstorten etc.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
W-Media
W-Media
Beste HL-leden,
Afgelopen maandag heb ik een bestelling verzonden naar Belgie t.w.v €180,-. De zending is zojuist aangekomen bij mevrouw maar het zaakje stinkt behoorlijk.
Mevrouw zegt het pakket te hebben ontvangen met een verpakking erin en zonder product. Dit zou kunnen zou je zeggen, maar ik had snel het idee dat deze mevrouw het boeltje probeert te tillen.
A: Mevrouw zegt; Ja de buitenkant van de doos is groen en zwart en het product is eruit gesneden
B: Ik heb zojuist aangifte gedaan bij de politie hierover. Ik vraag mevrouw een kopie aangifte en die kon ze niet opsturen?
C: Mevrouw haalt steeds aan dat ze alleenstaand is en geen geld heeft.
D: Mevrouw zegt zelf niets te kunnen doen, maar misschien de politie wel?
E: Erg vreemd aangezien je een product besteld dan wil je zelf toch ook meewerken aan een onderzoek van TNT Belgie?
F: Een foto maken van de doos inclusief stempels van TNT en het product kon niet zei ze. Ze heeft geen mobiele telefoon, geen scanner. Erg vreemd aangezien ze gisteren belde vanaf een mobiele telefoon.
Stel dat mevrouw haar beklag gaat doen op een prijsvergelijker of thuiswinkel.org wat moet ik doen? Haar toch het bedrag teruggeven of nee blijven schudden wat in deze kwestie denk ik het beste is al ben ik helemaal niet moeilijk met terugstorten etc.
YouTube HondenSteps
HondenSteps
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/27701-klant-ontkent-goede-ontvangst-van-een-verstuurd-product-maar-werkt-niet-mee/Aanbevolen berichten
30 antwoorden op deze vraag