• 0

INNOVATIENET on-line

www.innovatienet.nl is online. Dit is de tweede poging van EZ/Syntens om een ondernemersportal op te zetten. Dit keer voor slechts €4,2 mln.

 

Wat vinden jullie? :D, ::) of :'(

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

een iets langere horizon, bijvoorbeeld 2e helft februari, lijkt mij gegeven de opmerkingen van Annedien, het beste.

dir geeft inderdaad ook de tijd doelstellingen en bespreekpunten te formuleren.

 

20/21 jan komt mij niet goed uit, 2e helft februari kom ik graag.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

Hosten "No Problem" hapje en drinken ook geen probleem. Jullie zijn van harte welkom. "Buffet" lijkt me echt iets om gezamenlijk aan te pakken. Als iedereen wat lekkers meeneemt, hoef ik niet in de keuken ;)

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Dat ziet er goed uit! Nu nog een "I power HL" buttontje van 33x81 pixels ;D

 

banner_HL.gif

 

;D

 

Kijk, dat bedoel ik nou! Grote klasse Victor. Nu iedereen nog ff het buttontje op zijn site zetten; zie www.nebib.nl

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Ik zal jullie even helpen: De [glow=red,2,300]Innovationsquad[/glow] bijeenkomst hou ik het liefst op een vrijdag (i.v.m. laat worden en opruimen) 16.00 uur aan van is een mooie tijd. 18/2 heb ik al wat in Den Haag, dus 25/2 lijkt me een prima datum. Een kleine bijdrage voor de hapjes en de drankjes en iedereen neemt zelf wat lekkers mee. Jelmer mag blijven logeren ;)

 

Ik maak even een nieuwe draad in "Evenementen etc" om daar verder te plannen. Laten we vooral van te voren een agenda opstellen en een dagvoorzitter aanwijzen (pas moi).

 

Ga naar https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=20;action=display;threadid=6007

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Reus voor Viktor is geplaatst. Ik weet niet of ik bij de meeting aanwezig kan zijn. Kunnen we een webcam plaatsen voor een live cast op HL?

 

Het lijkt me het gemakkelijkst als we een site voor verkoop van onze merchandise kunnen vinden welke zowel het drukken als de verkoop afhandelt. Zij pakken dan een fee en wij een fee.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

Hallo (actieve) HL'ers,

 

Ik heb net jullie hele discussie gelezen over INNOVATIENET, actieve en niet actieve leden, shirt ontwerp wedstrijden en als laatste maar zeker niet onbelangrijk borrel bijeenkomsten.

Ik en nog een aantal anderen zijn bezig een eigen bedrijf op te zetten. Het betreft een aantal ontwerpers en een commercieele man (hou ik me mee bezig). Om die rede heb ik mezelf, nog niet zo lang geleden, dan ook aangemeld en inmidels al de nodige nuttige informatie en tips gelezen. Ik ben van mening dat het een zeer nuttig informatie platform is waar misschien meer mensen gebruik van zouden moeten maken. Het is zonde om telkens weer het wiel proberen uit te vinden of je kop ergens aan te stoten. Dus promoten die handel.

Zoals ik al heb gezegd heb ik me pas aangemeld. Ik weet niet hoe de contacten onderling met elkaar plaatsvinden ook de alle mogelijkheden zijn mij nog niet gelemaal duidelijk maar dat komt proefondervinderlijk wel.

Wel begrijp ik uit de voorgaande informatie uitwisselingen dat een aantal van jullie elkaar beter kennen dan alleen van achter het scherm.

Zijn er bepaalde voorwaarden c.q. regels waar je aan moet voldoen om bepaalde bijeenkomsten (borrels) bij te wonen en worden die regelmatig gehouden?

 

Gr. Eus18

Link naar reactie
  • 0

Hallo (actieve) HL'ers,

 

Wel begrijp ik uit de voorgaande informatie uitwisselingen dat een aantal van jullie elkaar beter kennen dan alleen van achter het scherm.

 

Zijn er bepaalde voorwaarden c.q. regels waar je aan moet voldoen om bepaalde bijeenkomsten (borrels) bij te wonen en worden die regelmatig gehouden?

 

Gr. Eus18

 

Ha Eus,

 

Sommigen hebben elkaar eerder ontmoet, (bijna) allemaal naar aanleiding van dit forum. Een aantal actieve participanten die zeer vriendelijk met elkaar omgaan hebben elkaar nog nooi in het echt gezien :D

 

Er is geen enkele belemmering om bij welke bijeenkomst dan ook aanwezig te zijn, behalve dan dat we een actieve opstelling verlangen en dat je de passie voor ondernemerschap met ons deelt.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Enige tijd geleden gevraagd of iedereen welkom was op deze bijeenkomst. Het antwoord hierop was ja mits.....

 

Zoals ik nu kan inschatten heb ik vrijdag tijd en gelegenheid om die kant op te komen. Het enige probleem wat ik kan zien is dat er vanuit Den Haag naar Breukelen een enorme file staat. Dit vanwege de krokus vakantie hier. Mocht het toch lukken waar zou ik jullie dan kunnen ontmoeten en hoeveel mensen verwachten jullie?

Gaarne even bericht.

 

 

Gr. Eus18

 

 

www.tankey.info

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hai Eus,

 

Ik heb je net via mail geantwoord. Zal hier ook nog kort doen : Voor Het geval je er nog tijd voor hebt : al de informatie die je nodig hebt kan je hier vinden : https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=20;action=display;threadid=6007

 

Waar je in Breukelen moet zijn : Bij Nebib, Eendrachtlaan 2a te Breukelen.

* A2, afslag Breukelen (afrit 5),

* borden Breukelen - Loosdrecht volgen (onder het spoor door, over de hoge brug),

* Straatweg volgen door het centrum van Breukelen,

* na het centrum, ter hoogte van nr 109, linksaf (voor het Shell

tankstation) de Eendrachtlaan in,

* direct naast het benzinestation voor de deur parkeren.

Tel no: 0346-555774

 

We beginnen om 16.00 uur. We verwachten een stuk of 30 mensen. En nee, de meerderheid van de mensen kennen elkaar nog niet. We maken dus grote badges voor iedereen ;^))

Je word trouwens wel geacht om wat eten mee te nemen, waar iedereen van kan eten. Wat de anderen (en ik) meenemen kan je hier zien : http://catering.jsoft.nl/.

 

Tot vrijdag dan.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 134 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.