Sandra. Geplaatst: 26 november 2010 Sandra. 924 78 Geplaatst: 26 november 2010 File op A1 valt tegenwoordig mee 's avonds, als er geen werkzaamheden zijn, sinds de wisselstrook dubbel is en maar weinig mensen daar op gaan rijden. Er is een deel vanaf 10 uur echt afgezet. Familie moest er dan weleens langs en deden er dan minimaal 1 uur langer over.... Miyukiwholesale.com - CreaDream.nl - meer kralen voor minder geld - Inspiratie wissel je uit bij Kralen.com Link naar reactie
Christine Geplaatst: 26 november 2010 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 26 november 2010 File op A1 valt tegenwoordig mee 's avonds, als er geen werkzaamheden zijn, sinds de wisselstrook dubbel is en maar weinig mensen daar op gaan rijden. Er is een deel vanaf 10 uur echt afgezet. Familie moest er dan weleens langs en deden er dan minimaal 1 uur langer over.... ik heb daar al het hele jaar ervaring mee, zowel in de avondspits als b.v. midden in de nacht. Erg frustrerend als je na middernacht toch nog een uur in de file staat. Maar sinds drie weken is er een dubbele spitsstrook zodat er dan vijf rijstroken ri. Amersfoort zijn. Verkeer naar Almere mag er niet op, dat scheelt. Na tien uur als er werkzaamheden zijn zal het wel lastig zijn idd. Dan kun je het beste bij Huizen de A1 af, dan richting Bussem, Franse Kamp en 's Graveland, tot je op de oude provinciale weg naar Weesp komt. Die volg je tot voorbij Weesp, die brengt je bij de A9/A1 in Amsterdam ZO. Let op snelheid, anders krijg je bekeuringen voor 82 km/h. christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
Henri Kroeze Geplaatst: 26 november 2010 Henri Kroeze 1,4k 174 Geplaatst: 26 november 2010 Praktische vraag: Ik lees betaald parkeren. Kan dat met cash geld of moet dat gechipknipt worden? ... doet leuke dingen op internet ... Link naar reactie
Remco de Waal Geplaatst: 26 november 2010 Remco de Waal 120 4 Geplaatst: 26 november 2010 Parkeertip: parkeer aan een zijstraat van de Kwekersweg (in de buurt van mijn kantoor). Boot is dan op loopafstand. Parkeren is daar gratis... net als deze tip. Niet verder vertellen! ;) Willen mensen toch dichtbij parkeren, voer in je navigatiesysteem 'Eemlaan' in voor parkeerterrein dicht bij boot. Met een beetje kunst- en vliegwerk (maar vooral landingswerk) ben ik er ook... Remwerk creatief ontwerp en webwerk | Remco de Waal | remco@remwerk.nl | www.remwerk.nl Link naar reactie
Remco de Waal Geplaatst: 26 november 2010 Remco de Waal 120 4 Geplaatst: 26 november 2010 Praktische vraag: Ik lees betaald parkeren. Kan dat met cash geld of moet dat gechipknipt worden? Weet ik niet, ik betaal zelden parkeergeld! ;) Volgens Parkeerservice kun je zowel contant als met chip betalen. Remwerk creatief ontwerp en webwerk | Remco de Waal | remco@remwerk.nl | www.remwerk.nl Link naar reactie
Christine Geplaatst: 26 november 2010 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 26 november 2010 Volgens Parkeerservice kun je zowel contant als met chip betalen. Maar niet met ParkLine, dat is wel jammer. christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
P.J. Geplaatst: 26 november 2010 P.J. 6,2k 290 Geplaatst: 26 november 2010 Snel afschrobben nu..... scheren en weg. ;) Link naar reactie
Christine Geplaatst: 26 november 2010 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 26 november 2010 Snel afschrobben nu..... scheren en weg. ;) Het begint pas om 7 uur hoor. christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
Joost Rietveld Geplaatst: 26 november 2010 Joost Rietveld Moderator 22,7k 2299 Geplaatst: 26 november 2010 Weet ik niet, ik betaal zelden parkeergeld! ;) Volgens Parkeerservice kun je zowel contant als met chip betalen. Volgens diezelfde site, gratis na 18 uur: http://www.parkeerservice.nl/amersfoort/stadskaart.html?deep=http://parkeerservice.swis.nl/locatie/parkeerautomaat_eemplein Daar verwijst de gemeente Amersfoort ook naar, dus mijn centjes houd ik op zak :) DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
Remco de Waal Geplaatst: 26 november 2010 Remco de Waal 120 4 Geplaatst: 26 november 2010 Weet ik niet, ik betaal zelden parkeergeld! ;) Volgens Parkeerservice kun je zowel contant als met chip betalen. Volgens diezelfde site, gratis na 18 uur: http://www.parkeerservice.nl/amersfoort/stadskaart.html?deep=http://parkeerservice.swis.nl/locatie/parkeerautomaat_eemplein Daar verwijst de gemeente Amersfoort ook naar, dus mijn centjes houd ik op zak :) Joost, ik weet niet waar jij kijkt maar hier en hier (klik op 'meer informatie' in de ballon in de kaart) staat toch echt tot 22.00 uur. (Parkeerservice is dienst van de gemeente Amersfoort) Remwerk creatief ontwerp en webwerk | Remco de Waal | remco@remwerk.nl | www.remwerk.nl Link naar reactie
Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 26 november 2010 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 26 november 2010 Je bent je aan het scheren of al onderweg. Maar toch..... Er staan nog zes dames op de lijst. Het waren er 7. Inmiddels 2 afzeggingen (vrouwen). . Dus blijven er 5 over. Graag even correct maken i.v.m. de attentie... ;) Voordeel van vrouw zijn, anders had ik 40 attenties moeten inslaan ;D Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Joost Rietveld Geplaatst: 26 november 2010 Joost Rietveld Moderator 22,7k 2299 Geplaatst: 26 november 2010 Joost, ik weet niet waar jij kijkt maar hier en hier (klik op 'meer informatie' in de ballon in de kaart) staat toch echt tot 22.00 uur. (Parkeerservice is dienst van de gemeente Amersfoort) Da's lekker dan. Diezelfde site tovert bij mij met andere tijden, zie bijlage DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
Remco de Waal Geplaatst: 26 november 2010 Remco de Waal 120 4 Geplaatst: 26 november 2010 Joost, ik weet niet waar jij kijkt maar hier en hier (klik op 'meer informatie' in de ballon in de kaart) staat toch echt tot 22.00 uur. (Parkeerservice is dienst van de gemeente Amersfoort) Da's lekker dan. Diezelfde site tovert bij mij met andere tijden, zie bijlage Vreemd! Andere bron, zelfde parkeerplaats. Remwerk creatief ontwerp en webwerk | Remco de Waal | remco@remwerk.nl | www.remwerk.nl Link naar reactie
Arno Bakker Geplaatst: 26 november 2010 Arno Bakker 229 57 Geplaatst: 26 november 2010 Met een beetje kunst- en vliegwerk (maar vooral landingswerk) ben ik er ook... Full throttle over die loopplank heen, moet toch lukken dan? ;D Maar als je eventueel wat hulp zou kunnen gebruiken, just say the word Mediascape - Hét adres voor betaalbare huisstijlen, reclame en websites. We heten u van harte welkom op: www.mediascape.nl Link naar reactie
Joost Rietveld Geplaatst: 26 november 2010 Joost Rietveld Moderator 22,7k 2299 Geplaatst: 26 november 2010 Vreemd! Andere bron, zelfde parkeerplaats. Ik plak gewoon een print van mijn website onder mijn voorruit ;D DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
Arno Bakker Geplaatst: 26 november 2010 Arno Bakker 229 57 Geplaatst: 26 november 2010 Ik ga me maar eens omkleden en zo de auto in. Tot straks dames en heren! Mediascape - Hét adres voor betaalbare huisstijlen, reclame en websites. We heten u van harte welkom op: www.mediascape.nl Link naar reactie
MartinDupuis Geplaatst: 26 november 2010 MartinDupuis Moderator 1,1k 26 Geplaatst: 26 november 2010 Veel plezier, sommige mensen zijn nu gewoon aan het werk en hebben het wifi netwerk gevonden van de opdrachtgever.... ;D Baal wel dat ik altijd moet werken als er leuke dingen zijn, maar ja....had ik maar een vak moeten leren! Groet, Martin Link naar reactie
ironny Geplaatst: 26 november 2010 Auteur ironny 922 178 Geplaatst: 26 november 2010 Ook vanuit deze kant veel plezier aan iedereen. Volgende keer ben ik er bij. Groeten, Ronny www.bofatelefoondienst.nl Link naar reactie
herman van der helm Geplaatst: 26 november 2010 herman van der helm 2,4k 339 Geplaatst: 26 november 2010 Ik ben er volgende keer ook bij. Kom net terug van een zeer succesvolle beurs in Parijs. Ga straks lekker pitten. Veel plezier jullie daar. www.tiller.eu - Hefmobiel van Tiller® www.gezondbelast.nl - Gezond Belast www.veiligtillennietmeertillen.nl - Veilig tillen = NIET meer tillen Link naar reactie
R.I.P. - Benm Geplaatst: 27 november 2010 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 27 november 2010 Zo.. was toch weer ff gezellig! En nog heelhuids thuisgekomen ook - best eenvoudig als je de parkeerplaats eenmaal hebt teruggevonden :D Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
member123 Geplaatst: 27 november 2010 member123 3,4k 232 Geplaatst: 27 november 2010 Was weer erg gezellig! Leuk om veel mensen gesproken te hebben. Link naar reactie
Norbert Bakker Geplaatst: 27 november 2010 Norbert Bakker Moderator 18,1k 2015 Geplaatst: 27 november 2010 Ook de Afterparty is weer voorbij :P ::). Oogjes dicht, snaveltjes toe, slaap lekker ;) Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven. Vragen of offertes? → Contact Link naar reactie
P.J. Geplaatst: 27 november 2010 P.J. 6,2k 290 Geplaatst: 27 november 2010 Mogguh... ik ben alweer thuis aan de slag. ;) Het was leuk om iedereen "live" te ontmoeten en het was erg gezellig. Er is heel gepraat en ik heb ook al bijna geen stem meer...... ;) Link naar reactie
member123 Geplaatst: 27 november 2010 member123 3,4k 232 Geplaatst: 27 november 2010 Je bent wel erg vroeg thuis... Zitten hier nog aan het eten Link naar reactie
P.J. Geplaatst: 27 november 2010 P.J. 6,2k 290 Geplaatst: 27 november 2010 Je bent wel erg vroeg thuis... Zitten hier nog aan het eten Sommigen met kleine oogjes zeker?.... ;) Link naar reactie
Aanbevolen berichten