HL offline meeting 26 november 2010

Aanbevolen berichten

Met of zonder barret: Diep respect voor al je ondernemersinzicht en ervaring!

 

Ja, was binnen 5 minuten alweer op mn plek gezet :)

 

Gesprekje met PJ over HL en aanverwante zaken, vraagt PJ "En, Frans, wat vind je baas daar eigenlijk van?"

 

Tsja :-\

 

Excusé Moi..... Frans..... ;)

Link naar reactie

Alles lijkt al gezegd te zijn. Leuke avond ... leuke mensen ... leuke locatie ... alleen het overheerlijke dessert-buffet is nog niet apart genoemd. Bij deze dus.

 

Ik zag bovenaan "We gaan off line !" staan en wilde me al weer aanmelden. Blijkt nog de oude informatie te zijn ... :(

 

Wat mij betreft dus zeker voor herhaling vatbaar. Mikky (& ...) bedankt!

Link naar reactie

En sommigen dachten dat ik wel met de barret op zou komen...... (die doe ik dan de volgende meeting wel op) ;)

 

Met of zonder barret: Diep respect voor al je ondernemersinzicht en ervaring!

 

Niet overdrijven hoor Dame. Jij gaat zelf ook niet over één nachtje ijs.... ;)

Link naar reactie

Het is even zoeken maar daar is dan de inspiratieboot.

2mi4v39.jpg

De entree ziet er wat onheilspellend uit want zo gaan we het schip in.

15phfk6.jpg

Achter de klapdeuren straalt de warmte je tegemoet. Er is een kleine garderobe, een bar en een grote zaal met tafels waaraan je kan staan en hier en daar wat zitgelegenheid.

Bij aankomst een warm kopje koffie is erg prettig vanwege de kou buiten en na het gastvrije welkomstwoord van Mikky mag men in de rij aansluiten om te genieten van een gekruid buffet met rijst en indische balletjes, groenten, pasta, quiche en salades.

w2lsgj.jpg

Als vanzelf mengen de ondernemers.

Zo leren we de mensen achter hun virtuele equivalent op Higherlevel kennen.

Van kralen naar katten, van investeringen tot verzekeringen, van een starter van 19 jaar tot een veteraan met een nieuwe motor. Ondernemings en persoonlijke gesprekken wisselen elkaar af.

 

Dank voor de gezelligheid en gastvrijheid.

 

Bob

 

Link naar reactie

Gehoorde opmerkingen :

 

"WAT ?? Ben JIJ Marcel (QuDo)......??..... Goh, ik had je veel ouder en wijzer ingeschat ....." :P

 

Vergeet deze niet:

 

Patrick: "Jij was toch failliet gegaan"

Marcel: "Ik ben zeker NIET failiiet gegaan!!!!"

 

Jeroen: "Vind jij het niet erg telkens hetzelfde verhaal te moeten vertellen"

Marcel: "Nee hoor, zo kan ik aan mensen zoals Patrick duidelijk maken dat ik NIET FAILLIET ben gegaan"

 

Marcel: "Ik had een kantoorboekhandel"

Patrick: "van steen?"

Marcel: "Ja, die bestaan ook, met echte boeken in van die rekken"

Patrick: "Boeken? O, die kan je dan scannen om op je iPad te kunnen lezen"

Marcel: "Met jou praat ik niet meer"

Patrick: " Geen wonder dat je failliet... oh nee..."

 

Link naar reactie
Retired Mod     7,5k 1450

Ik vond het ook een zeer geslaagde avond, leuk om mensen "live" te spreken en altijd weer leuk en soms verrassend om gezichten bij namen te zien en de echte personen achter de profiel naam. Het was voor mij de eerste offline-bijeenkomst en zeker voor herhaling vatbaar, bij een volgende gelegenheid zal het weer hoog op mijn prioriteitenlijstje staan om in te passen..

Link naar reactie

... maar enige hulp aan het thuisfront was vrijdagavond en gisteren wel noodzakelijk.

...

Oei hoop niet dat de schrik groot was, fijn dat het iig weer goed gaat.

 

..Volgende meeting in januari? ;)

;D Zou leuke nieuwjaarsborrel zijn! Kunnen we meteen van alle 'strebertjes' horen wat voor goede voornemens ze voor het komende jaar hebben. ;)

 

En het viel me op dat er niet werd geroddeld.... ;)

 

Niet toen je bij ons stond te praten.

;D ;D

Link naar reactie

 

 

Leuk jullie weer gezien te hebben IRL. Volgende meeting in januari?

 

Ik ben van de partij als je (of iemand anders) het regelt ;D

 

Mocht Heemskerk (e.o.) geen probleem zijn voor iedereen, dan wil ik ook wel eens kijken of ik hier wat kan regelen?

Ik kan de hele wereld aan (met een beetje hulp van jullie natuurlijk)

 

Alleen als je durft te delen, kan je ook vermenigvuldigen

 

http://www.linkedin.com/in/smitssander | twitter: sanderdsfinance

Link naar reactie

De entree ziet er wat onheilspellend uit want zo gaan we het schip in.

15phfk6.jpg

 

Ik heb het onheil kunnen trotseren met hulp van enkele Sterke Mannen. Zelfs de 'opgang' hebben we gered, al heb ik een bult op mijn hoofd. Mikky bedankt voor de organisatie! Leuk om bekende gezichten, gezichten-achter-zonnebrillen en onder hoeden te zien. Niet allemaal gesproken, volgende keer!

Remwerk creatief ontwerp en webwerk | Remco de Waal | remco@remwerk.nl | www.remwerk.nl

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

En ik maar denken dat degenen die het het meest gezellig had, dat IK dat ben ;)

 

Goed om te lezen dat we het met zijn allen naar ons zin hebben gehad.

 

En best "grappig" dat ik ook nu weer uit moest leggen hoe HL.nl ontstaan is en dat ik toch eigenlijk geen ambtenaar ben. Voor mij is het gesneden koek, maar ik besef dat dit niet voor iedereen zo is. Misschien moet ik daar eens een verhaal over schrijven ;)

 

En aangezien ik weet wie ik ben, wilde ik zoveel als mogelijk van anderen horen.

Ik heb zo goed als iedereen gesproken. De één wat langer dan de ander, maar de gesprekken waren er niet minder om. Leuk om ieders business face-to-face te horen. En met name leuk dat ik sommigen aan elkaar kon koppelen met hun business.

 

@PJOdems: dank voor het ophangsysteem. En ik maar denken dat het een naaizetje was ;D

 

Daarnaast heb ik ook vernieuwende ideeën gehoord.

 

@Anthony... Ja... ik ga met je brainstormen over je documentaire over ambitieuze ondernemers

 

Die laatste fles wijn na de laatste ronde werd goed besteed aan onze statafel ;)

En tsja... uiteindelijk werden we binnen ieders business wat "losser"...

 

@Vossie... Serious business! Er moet toch een innovatieve oplossing te bedenken zijn voor die 10 vingers. Gewoon nog een keer met Ruben rond de tafel ;)

 

In januari weer een borrel ? Ik ben erbij? Maar dan zal inderdaad iemand anders die gaan organiseren? Want zoals jullie weten zijn de feestjes die ik organiseer gratis. En ik krijg ome EZ.... Oepsss.. inmiddels tante ELI in januari nog niet zo gek om ons te sponsoren hoor ;)

 

Voetjes in het zand met uitzicht op zee? JA... die belofte maak ik wel. Gaat lukken! En zoals deze keer gebleken is, is het helemaal niet van belang of je in centraal Nederland zit. Overnachten kun je namelijk overal ;)

 

Dank... ENORM dank aan allen voor deze enorm gezellige en vooral ook zinnige avond !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 174 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.