Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ron Berk
Is het jullie wel eens opgevallen dat er zoveel suffe loterij winnaars zijn?
Ik kan me er kaport aan ergeren als ik de reacties zie van de nieuwe miljonairs iets als: "Ik ben er erg blij mee, maar ik gebruik het voor mijn oude dag" of "ik ben niet van plan mijn levenswijze aan te passen" of "ik ga misschien een nieuwe fiets kopen"
Aaargh! >:( Waarom doen die mensen dan mee aan een loterij?
Ik doe er zelf nooit aan mee trouwens, de kans is 100% dat het je geld kost en 0.00000001% dat je wint. Onzin dus.
Maar daarom erger ik me nog wel aan de bovenstaande winnaars. Ik kan zelf wel 300 dingen bedenken waarin ik het zou kunnen investeren!
Daarom een nieuw concept: Je koopt een 'lot' via een website, je schrijft een goed verhaal op die site waarom je moet winnen en iedereen die een 'lot' heeft mag stemmen. De gene met de meeste stemmen wint de hoofdprijs ;D. Veel leuker toch?