Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast joost_k
Wegens enorm succes en de vraag of ik het topic zou willen voortzetten: Deel II Guerrillamarketing.
De discussie over hoe,wat en waarom Guerrillamarketing hebben we allemaal kunnen lezen in mijn vorige onderwerp. Ook de vraag of Guerrillamarketing wel een bestaansrecht heeft en of het wel zo "spectaculair" is als het woord doet geloven.
Nu ben ik erg benieuwd naar jullie mening over Guerrillamarketing en haar bestaansrecht als "aparte marketingvorm"
Wat is nu precies Guerrillamarketing en waar ligt de grens tussen "conventionele marketing" en Guerrillamarketing. Wat zijn duidelijke voorbeelden van Guerrillamarketing en kan iedereen Guerrillamarketing toepassen...of wordt het bij gebrek aan fantasie...al snel "gewone marketing" ?