Ga naar inhoud

Ook zo'n hekel aan accountmanagers die maar blijven aanbellen..?

Geplaatst:

Higherbridge

Voor kantoorartikelen, printers, faxapparaten, koffieapparaten en dergelijken...

Featured Replies

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Doen ze bij ons niet hoor.

Geplaatst:

Higherbridge

• Auteur

Reden?

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator
Reden?

Bij Jeroen staat een enorme Dobermann in de voortuin ;D

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Gewoon een emmer koud water overheen gooien, de volgende keer... ;)

Geplaatst:

TwaBla

Canvassen. Worden doorgaans kersvers afgestudeerden voor gebruikt, zodat die begrijpen dat marketingpraktijk wat anders is dan marketingtheorie.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

Zomaar iemand

Verschikkelijk, al een paar keer zo boos opgehangen omdat je er gewoon niet tussendoor komt om te zeggen dat je geen interesse hebt.

Geplaatst:

vormkracht10

Tot nu toe weinig last van gehad. Waar zou het aan liggen dat je veel gebeld wordt?

@Vormkracht10 - vormkracht10.nl

Geplaatst:

Nico Schouten

Geplaatst:

Quibke

die maar blijven aanbellen..?

Wanneer ze bellen is nog daar aan toe, kun je ophangen.

Maar wanneer ze gaan aanbellen, doe je toch gewoon de deur dicht ? Kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst een borstelverkope o.i.d. aan de deur gehad heb, laat staan eentje voor faxapparaten en dergelijke.....

Geplaatst:

DaMedia

In januari mails gestuurd naar 4 bedrijven dat ik nieuwe apparatuur nodig had. Twee hebben niet eens gereageerd. Het gaat blijkbaar weer goed met de economie.

Geplaatst:

Zomaar iemand

Het blijft verbaseningwekend dat er nog steeds zoveel bedrijven en overheden zijn dien hun e-mail niet lezen en beantwoorden.

Maar datzelfde geldt ook voor bellen, hoevaak je wel niet wordt terug gebeld.

Geplaatst:

seotube

Ik heb niet bepaald last dat ze me opbellen maar dat ze me steeds boeken opsturen met hun producten. :-\

Geplaatst:

Profconnect

Nee absoluut niet

Die mensen willen zaken doen (net als jij, als je een bedrijf hebt) en doen dus hun werk.

Gewoon zeggen dat er geen budget is en dat ze het komende jaar je niet weer hoeven te benaderen of beleefd en krachtig aangeven dat je geen interesse hebt, werkt altijd!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.