Higherlevel: The Next Event. 1 sept. 2012

Aanbevolen berichten

Het systeem zelf is in alle standen afstelbaar en geschikt voor gewone houten lijsten, spiegels t/m 25 KG en z.g. panoramalijsten, omdat juist die heel moeilijk precies goed op zijn te hangen.

 

Je maakt me toch wel heel nieuwsgierig met je "beste hangertje" Ik heb een acryl schilderij van 40x200cm (echt panorama dus) en iedere keer als ik de kamerdeur dicht doe hangt hij weer scheef :-\

 

Ik zou hem bijna meenemen om het ter plekke uit te proberen ;D maar helaas heb ik maar een klein autootje :P

Link naar reactie

Het systeem zelf is in alle standen afstelbaar en geschikt voor gewone houten lijsten, spiegels t/m 25 KG en z.g. panoramalijsten, omdat juist die heel moeilijk precies goed op zijn te hangen.

 

Je maakt me toch wel heel nieuwsgierig met je "beste hangertje" Ik heb een acryl schilderij van 40x200cm (echt panorama dus) en iedere keer als ik de kamerdeur dicht doe hangt hij weer scheef :-\

 

Ik zou hem bijna meenemen om het ter plekke uit te proberen ;D maar helaas heb ik maar een klein autootje :P

 

Dat los jij dus op 2 sept. even op en is je vrouw ook weer gelukkig.

Link naar reactie
Retired Mod     7,5k 1449

Weet je Herman. "Wij" van de "oude stempel" gebruiken daarvoor nog een "domme kracht". ;)

Laat me raden, je buurman?

Fout. Alleen techneuten met een oude opleiding weten nog wat een "domme kracht" is. ;)

 

En sommige boekhoudrs denken dan opeens aan hun Engelse buurman genaamd "Jack"

Link naar reactie

Het aantal inschrijving loopt gestaag op maar er is nog voldoende plek. Dus kijk eens op programma voor alle informatie die aangeboden wordt.

 

Zeker weten dat je daar als ondernemer iets aan hebt. En voor het geld hoef je het niet te laten. De hele dag is all/inclusive en je krijgt van Roel Jongman nog een prachtige factuur zodat je het ook nog eens zakelijk kan verantwoorden ;)

Link naar reactie

Uiteraard!

 

Ik zal ter plekke kijken waar vraag naar is qua onderwerpen. Sommigen willen misschien dieper ingaan op SEO, anderen hebben misschien vragen over logistiek, marketing of compleet andere onderwerpen. Daarom wil ik dat een beetje in het midden laten.

 

Misschien kan ik een scherm en internet regelen, dan kunnen we ook webshops bekijken en daar over praten.

Link naar reactie

Vanuit Duitsland even omhoog kicken, toch handig dat gratis wifi ;D

 

1 september nadert met rasse schreden en er zijn nog plaatsen beschikbaar. Het wordt een gezellige dag om eens met collega ondernemers te babbelen en te genieten van een lekkere HL barbecue.

 

Maar we hebben ook een mooi programma samen gesteld met diverse thema's

 

Loop je ergens tegen aan binnen jouw bedrijf of kom je niet verder met je ondernemingsplan bekijk dan de informatie op bovenstaande links. We hebben die dag voldoende ervaren ondernemers en coaches die je ongetwijfeld een eind de goede weg op kunnen helpen.

 

Om met de woorden van een groot energie bedrijf te spreken: IK ZEG DOEN!

Link naar reactie
edit:

Mijn *(&^$*) vakantie boort gewoon die early bird korting door mijn neus...

 

 

Volgens mij ben jij je hele vakantie online geweest dus had je gemakkelijk van die korting kunnen profiteren :P

 

Maar ja het vrouwtje mag niet weten dat je stiekum zit te internetten anders "hebbie ruzie in de tent" ;D

 

Gewoon goed je sokken promoten, heb je die 20 euro zo weer terug verdiend. ;)

 

En uiteraard hardstikke leuk dat je komt :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 194 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.