Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Higherlevel: The Next Event. 1 sept. 2012

Geplaatst:

Wouter Hol
Raad van Advies

Pak je agenda en noteer op 1 september “The Next Event”! Op deze HL dag gaan we namelijk een stapje verder en gaan we samen voor een fantastische maar ook leerzame dag zorgen.

 

De HL dag in deze vorm is een initiatief van Nico Schouten. Samen met Mikky, Linda, Henk en Wouter heeft Nico een waar event neer weten te zetten. Daarnaast zijn er nog diverse vrijwilligers die eraan bijdragen om deze dag tot een waar succes te maken. Lees hier het topic over de aanleiding van deze dag.

 

Voor dit evenement is een speciale site gemaakt: www.thenextevent.nl. Op die site zie je alle informatie en nadere uitleg over het evenement zelf.

 

Het evenement in het kort:

 

The Next Event heeft een dagvullend programma voor de amibiteuze ondernemer die zijn onderneming naar the next level wil brengen. Iedereen is welkom vanaf 11:30 uur tot ongeveer middernacht. Het evenement vindt plaats in Valburg op de fantische locatie van Watergoed. Naast de mogelijkheid om te netwerken zijn en gedurende dag volop workshops, activiteiten en fantastische sprekers. Daarnaast heb je als deelnemer ook de mogelijkheid om je eigen bedrijf te presenteren.

 

Deze dag worden er onder andere een wijnproeverij, een pitchworkshop en een Tillerrace aangeboden. Heb je zelf ook een leuke activiteit die van meerwaarde is op deze dag? Laat het Mikky dan zo spoedig mogelijk weten.

 

De locatie biedt ook ruimte voor leuke activiteiten zoals onder andere 4x4 terreinwagen rijden, kanoën, volleybal, wandklimmen, paintball en quad rijden. Sommige activiteiten zijn gratis, anderen zijn tegen meerprijs inbegrepen.

 

Deze vele activiteiten maken de deelnemers natuurlijk dorstig, geen probleem, deze gehele dag is het eten en drinken inclusief. Voor 65 euro kan je aan deze hele dag deelnemen en genieten van die heerlijke lunch, BBQ en avondhap onder het genot van medeondernemers en een drankje.

 

Klik hier om direct naar het aanmeld formulier te gaan.

 

Updates zullen gemeld worden in dit topic op HL en op de website van het evenement zelf.

 

Vragen kunnen hieronder gesteld worden.

Featured Replies

Geplaatst:

Dennis_van_Dijk

  Op 25-6-2012 om 18:11, Ard-Sc zei:

Bij eerdere meetings was er in de agenda ook een overzicht te zien van leden die ook gaan. Daar staat de teller nu op 2 Mikky en Wouter. Misschien een plan om dat even bij te werken?

 

Knopje drukken --> done ;)

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

  Op 25-6-2012 om 18:16, Dennis_van_Dijk zei:
Knopje drukken --> done ;)

Easy peasy!

Geplaatst:

Wouter Hol
Raad van Advies

  • Auteur

De site is bijgewerkt met wat meer info over de verschillende sessies/sprekers die we hebben!

Geplaatst:

Christine

 

 

Ik heb me aangemeld, en nu moet ik goedgekeurd worden. Spannend!

 

:-)

 

 

Geplaatst:

henkh

  Quote
Ik heb me aangemeld, en nu moet ik goedgekeurd worden. Spannend!

 

Bij deze goedgekeurd ;)

 

Gelukkig is er geen ballotage: Belangrijk is dat het aangeboden programma je aanspreekt en daar de dingen uit haalt waar je als ondernemer verder mee kan komen. En een flink portie gezelligheid uiteraard :)

Geplaatst:

Christine

 

 

  Op 1-7-2012 om 13:36, henkh zei:

  Quote
Ik heb me aangemeld, en nu moet ik goedgekeurd worden. Spannend!

Gelukkig is er geen ballotage: Belangrijk is dat het aangeboden programma je aanspreekt en daar de dingen uit haalt waar je als ondernemer verder mee kan komen. En een flink portie gezelligheid uiteraard :)

 

Dat laatste, dat laatste....

 

 

 

Geplaatst:

Wouter Hol
Raad van Advies

  • Auteur

Er hebben zich al best wat mensen aangemeld, maar ik mis nog wel wat namen op de deelnemer lijst! ;)

Geplaatst:

Linda Maas

Mocht je op Linkedin zitten dan is het vanaf nu ook mogelijk om via het 'event' aan te geven dat je er bij bent: http://linkd.in/Ms7oQv

 

Op deze manier kan je gemakkelijk je zakelijk netwerk op de hoogte stellen van het event (of zelfs uitnodigen).

 

Laten we er samen een fantastisch event van maken :)

Marketing & Communicatie

Geplaatst:

Romano Sandee

Hoeveel plaatsen zijn er nog vrij eigenlijk? Wellicht een update daarvan mogelijk?

Geplaatst:

Linda Maas

  Op 3-7-2012 om 12:57, Romano Sandee zei:

Hoeveel plaatsen zijn er nog vrij eigenlijk? Wellicht een update daarvan mogelijk?

 

Op dit moment is er zeker nog voldoende ruimte voor inschrijvingen. Het precieze aantal weet ik op dit moment niet, maar kunnen we later zeker even een update over geven.

 

Ben je nog aan het twijfelen?

Marketing & Communicatie

Geplaatst:

Wouter Hol
Raad van Advies

  • Auteur

Nu nog pak 'm beet 100 plaatsen. Maar stel dat dit te kort zou zijn, dan kunnen we bijboeken. Op zich biedt de locatie plek aan ik meen 500 mensen, maar in de offerte die we hebben aangevraagd is rekening gehouden met zo'n 150 tot 200 mensen.

 

Maar eerst maar eens zien dat de resterende 100 plekken opvullen! :)

 

EDIT @Linda ik wist het aantal wel ongeveer :)

Geplaatst:

Romano Sandee

  Op 3-7-2012 om 13:11, Linda Maas zei:

  Op 3-7-2012 om 12:57, Romano Sandee zei:

Hoeveel plaatsen zijn er nog vrij eigenlijk? Wellicht een update daarvan mogelijk?

 

Op dit moment is er zeker nog voldoende ruimte voor inschrijvingen. Het precieze aantal weet ik op dit moment niet, maar kunnen we later zeker even een update over geven.

 

Ben je nog aan het twijfelen?

 

Ik wil eigenlijk even meer de periode na 11 juli (operatiedatum) afwachten; gezien de artsen bij mij 6 weken voor zo rustig mogelijk aan hebben gevraagd, valt dat ongeveer 10 dagen voor deze datum. Dus het is meer; moet ik me inschrijven al, en dan mogelijk annuleren of kan ik nog wachten en pas later inschrijven.

Geplaatst:

Bazzio

  Op 3-7-2012 om 10:59, Wouter Hol zei:

Er hebben zich al best wat mensen aangemeld, maar ik mis nog wel wat namen op de deelnemer lijst! ;)

tsja, naar alle waarschijnlijkheid lig ik die dag met een wijntje languit op een strandstoel in de griekse zon ... ;D

( ik moet ook al een vakbeurs gaan missen, wie organiseert al die dingen dan ook in vakantietijd??)

"zoek het maar uit"

Geplaatst:

Dennis_van_Dijk

  Op 3-7-2012 om 22:44, Bas zei:

tsja, naar alle waarschijnlijkheid lig ik die dag met een wijntje languit op een strandstoel in de griekse zon ... ;D

 

Bas doet aan ontwikkelingshulp?! Prachtig, al die Pan-Europese solidariteit 8)

Financieel en fiscaal adviseur, ook op het vlak van werkgeverszaken en uitzendvraagstukken.

Deskundig en betrokken - cijfers moeten kloppen maar het draait altijd om de mens die de onderneming maakt.

 

http://www.dennisvandijk.com | info@dennisvandijk.com

Geplaatst:

Bazzio

op deze manier draag ik graag mijn steentje bij.. ;) ;D

"zoek het maar uit"

Geplaatst:

Linda Maas

@ Romano zoals wouter al aangaf is het ook nog mogelijk om bij te boeken mochten alle plaatsen opeens vol zijn. Ik begrijp dat het lastig is om je op te geven voor die tijd en je even wil afwachten hoe de operatie verloopt. Zodra we het definitieve aantal gasten moeten doorgeven, en ik je nog niet op de lijst zie staan, dan zal ik nog even contact met je opnemen.

 

@ Bas "naar alle waarschijnlijkheid" de vakantie is dus nog niet geboekt? Ik heb goed weer besteld voor 1 september, dus dat languit liggen in of rondom het water is ook mogelijk bij The Next Event (ook nog eens all inclusive) daarbij heb je dan ook de gezelligheid van mede HLers! Kan je ook meteen die vakbeurs nog even meepikken ;)

 

Geintje: vakantie klinkt heerlijk! Zit er voor mij niet in deze zomer, dus ik ga extra genieten op 1 september ;)

Marketing & Communicatie

Geplaatst:

henkh

'kick" als geheugensteuntje voor diegene die nog niet op vakantie zijn. 1 september is zonder meer de moeite waard om vrij te houden of eerder van vakantie terug te komen. ;)

Geplaatst:

Mikky Vrolijk
In Memoriam

Houd wel in gedachten dat de deadline voor aanmelden van de sportactiviteiten, uiterlijk 1 augustus 2012 is !

Zie het programma.....

 

De deadline van algemene inschrijving is 13 augustus. Ik meld dit, omdat ik heel vaak bij de al gehouden off line evenementen ervaren heb, dat men ineens (meestal 2 dagen voor aanvang event) toch maar wel wil komen. Meestal met een teleurstellende antwoord van mijn kant, dat we geen registraties meer verwerken. Op tijd aanmelden is dus belangrijk !

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

herman van der helm

heb me net aangemeld. Kon ook niet anders, omdat ik mede een activiteit organiseer.

Ik organiseer "een Tillerrace" staat er in het programma. Het is echter meer een "Tilleruitprobeerrace"

 

Ik zie dat Arthus Tolsma een pitch training geeft en winnaar is van de pitchfinales van het TV programma “Bij ons in de BV”,

Laten er nu twee winnaars van de pitchfinales van het TV programma “Bij ons in de BV” aanwezig zijn. :)

Geplaatst:

member123

ik ben nog even in afwachting ergens van maar als het lukt zal ik zeker komen.

Maar wacht nog even met mijn aanmelding.

Geplaatst:

henkh

niet afwachten maar gewoon tijd voor vrij maken, achteraf krijg je er geheid spijt van. ;D

Geplaatst:

Wouter Hol
Raad van Advies

  • Auteur

Belangrijke wijziging;

 

Vanwege de lage animo in de extra (=bijbetaalde) activiteiten, zijn die geschrapt. Dat scheelt ons een stuk administratie en maakt het evenement nog meer transparant en eenvoudiger te organiseren.

 

Dit zijn de activiteiten die inclusief zijn:

Alle sprekers, workshops en sessies die door de organisatie verzorgd zijn.

Kano's

Waterfietsen

Volleybal

 

We hebben zeker nog meer inschrijvingen nodig, dus neem gerust wat mensen uit je omgeving mee!

 

EDIT inderdaad Henk: en de hele dag een natje en een droogje, compleet verzorgde lunch en BBQ, en een prachtige locatie waar dit alles plaats vindt!

Geplaatst:

henkh

En uiteraard niet te vergeten het natje de hele dag en het droogje in de vorm van een overheerlijke BBQ vanaf 18:00 uur. Volop gelegenheid om te netwerken en eens gezellig offline bij te praten met mensen die je normaliter alleen online treft.

Geplaatst:

Wouter Hol
Raad van Advies

  • Auteur

Er is een early bird korting ingesteld! Dat betekent dat als je voor 1 augustus jezelf inschrijft, je slechts 45 euro hoeft te betalen in plaats van 65 euro.

 

We hebben het limiet gesteld op 100 deelnemers want als we daar boven zouden komen wordt het per lid duurder. Op dit moment is er nog plek zat, maar wees er snel bij!

 

NB. het aantal mensen wat op het agendapunt op HL heeft aangegeven te komen is een stuk lager dan het aantal inschrijvingen wat we tot nu toe hebben. Staar je daar dus niet blind op! :)

Geplaatst:

komerdoor

Ik en een vriend willen graag naar The Next Event komen. Wij hadden ons rond 5 juli al ingeschreven maar hebben nog geen goedkeuring mogen ontvangen. Wanneer worden onze inschrijvingen goedgekeurd?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.