Wouter Hol Geplaatst: 15 juni 2012 Wouter Hol 3,2k 353 Geplaatst: 15 juni 2012 Pak je agenda en noteer op 1 september “The Next Event”! Op deze HL dag gaan we namelijk een stapje verder en gaan we samen voor een fantastische maar ook leerzame dag zorgen. De HL dag in deze vorm is een initiatief van Nico Schouten. Samen met Mikky, Linda, Henk en Wouter heeft Nico een waar event neer weten te zetten. Daarnaast zijn er nog diverse vrijwilligers die eraan bijdragen om deze dag tot een waar succes te maken. Lees hier het topic over de aanleiding van deze dag. Voor dit evenement is een speciale site gemaakt: www.thenextevent.nl. Op die site zie je alle informatie en nadere uitleg over het evenement zelf. Het evenement in het kort: The Next Event heeft een dagvullend programma voor de amibiteuze ondernemer die zijn onderneming naar the next level wil brengen. Iedereen is welkom vanaf 11:30 uur tot ongeveer middernacht. Het evenement vindt plaats in Valburg op de fantische locatie van Watergoed. Naast de mogelijkheid om te netwerken zijn en gedurende dag volop workshops, activiteiten en fantastische sprekers. Daarnaast heb je als deelnemer ook de mogelijkheid om je eigen bedrijf te presenteren. Deze dag worden er onder andere een wijnproeverij, een pitchworkshop en een Tillerrace aangeboden. Heb je zelf ook een leuke activiteit die van meerwaarde is op deze dag? Laat het Mikky dan zo spoedig mogelijk weten. De locatie biedt ook ruimte voor leuke activiteiten zoals onder andere 4x4 terreinwagen rijden, kanoën, volleybal, wandklimmen, paintball en quad rijden. Sommige activiteiten zijn gratis, anderen zijn tegen meerprijs inbegrepen. Deze vele activiteiten maken de deelnemers natuurlijk dorstig, geen probleem, deze gehele dag is het eten en drinken inclusief. Voor 65 euro kan je aan deze hele dag deelnemen en genieten van die heerlijke lunch, BBQ en avondhap onder het genot van medeondernemers en een drankje. Klik hier om direct naar het aanmeld formulier te gaan. Updates zullen gemeld worden in dit topic op HL en op de website van het evenement zelf. Vragen kunnen hieronder gesteld worden. Link naar reactie
Linda Maas Geplaatst: 15 juni 2012 Linda Maas 715 57 Geplaatst: 15 juni 2012 Het staat GROOT in mijn agenda ;D Marketing & Communicatie Link naar reactie
Romano Sandee Geplaatst: 15 juni 2012 Romano Sandee 2k 151 Geplaatst: 15 juni 2012 Ik wil/kan me nog niet aanmelden eigenlijk door omstandigheden. De vraag is eigenlijk: hoe kort van te voren kun je je nog aanmelden voor het evenement? Massagepraktijk Romano Sandee | Stichting Massage Community Link naar reactie
Wouter Hol Geplaatst: 15 juni 2012 Auteur Wouter Hol 3,2k 353 Geplaatst: 15 juni 2012 Ik wil/kan me nog niet aanmelden eigenlijk door omstandigheden. De vraag is eigenlijk: hoe kort van te voren kun je je nog aanmelden voor het evenement? Goede vraag! Een exacte sluitingsdatum hebben we nog niet. Er is plek voor ongeveer 150 deelnemers. Als het uitverkocht is dan is inschrijven in principe niet meer mogelijk. Stel dat het niet uitverkocht raakt, dan is het tot ongeveer 3 a 4 weken van te voren mogelijk. De betaling moet namelijk ook vooraf geregeld zijn, we kunnen als organisatie helaas niet de kosten voor het evenement voorschieten. Facturatie gebeurd trouwens in een later stadium, daar wordt nog aan gewerkt achter de schermen. Link naar reactie
P.J. Geplaatst: 15 juni 2012 P.J. 6,2k 290 Geplaatst: 15 juni 2012 Hmm.... waarom nu weer zo'n flashdraak om je in te schrijven...... Link naar reactie
Norbert Bakker Geplaatst: 15 juni 2012 Norbert Bakker Moderator 18,1k 2015 Geplaatst: 15 juni 2012 Hmm.... waarom nu weer zo'n flashdraak om je in te schrijven...... Inschrijven op mijn flashvrije Ipad gaat uitstekend hoor PJ, dus ik vermoed iets anders? Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven. Vragen of offertes? → Contact Link naar reactie
P.J. Geplaatst: 15 juni 2012 P.J. 6,2k 290 Geplaatst: 15 juni 2012 HHHrrrrrmmmmffffffkkkkk grumbletumble I did it..... :P Link naar reactie
R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 15 juni 2012 R.I.P. | Peter Bonjernoor 8,7k 582 Geplaatst: 15 juni 2012 Wat ik ook niet terug kan vinden is hoe het nu zat met partners, kinderen en zo... IN MEMORIAM Link naar reactie
henkh Geplaatst: 15 juni 2012 henkh 3,7k 328 Geplaatst: 15 juni 2012 Wat ik ook niet terug kan vinden is hoe het nu zat met partners, kinderen en zo... Uiteraard zijn die tegen betaling welkom ;D maar gezien het programma en het karakter van het evenement zullen ze zich waarschijnlijk stierlijk vervelen. :P Hoewel de eerste insteek een soort familiedag was, is uiteindelijk toch gekozen om een inhoudelijk programma voor ondernemers op te stellen. HL blijft toch een ondenemersforum. De mods hadden het evenement misschien wel "op slot" gedaan ;) Link naar reactie
Wouter Hol Geplaatst: 15 juni 2012 Auteur Wouter Hol 3,2k 353 Geplaatst: 15 juni 2012 Er is inderdaad even sprake geweest van een familiedag in het eerste topic. Maar dat is het uiteindelijk niet geworden. Dit bleek voor ons als organisatie te complex om te organiseren en bovendien te duur. Vermaak voor de kids verzorgen is toch een heel andere tak van sport dan het voor volwassenen te organiseren. Voor nu, het eerste evenement, richten we ons dus eigenlijk alleen op ondernemers. Op zich mogen partners gewoon naar binnen, het is niet verplicht om ondernemer te zijn of zelfs lid van HL te zijn, al is de invulling van de dag daar natuurlijk wel op gericht. Afhankelijk van de initiële animo gaan we mogelijk zelfs een kruisbestuiving doen met andere online platforms waar met name veel startende ondernemers zitten. Voor nu wordt het evenement alleen via HL en twitter aangekondigd. Als het evenement succesvol blijkt en er sprake zou zijn van een vervolg, dan is er in elk geval al een draaiboek en zouden we wellicht kunnen kijken naar vermaak voor het hele gezin. Maar eerst maar eens dit evenement organiseren en een succes laten worden! Link naar reactie
P.J. Geplaatst: 15 juni 2012 P.J. 6,2k 290 Geplaatst: 15 juni 2012 Ik ben altijd voor kruisbestuivingen. Komen de mooiste bloempjes van.... :P Link naar reactie
R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 15 juni 2012 R.I.P. | Peter Bonjernoor 8,7k 582 Geplaatst: 15 juni 2012 De vraag was meer omdat het nog niet duidelijk is of 1 september in een papa-weekend valt. Als dat wel zo is, dan moet ik dus afhaken. We shall see! IN MEMORIAM Link naar reactie
Wouter Hol Geplaatst: 17 juni 2012 Auteur Wouter Hol 3,2k 353 Geplaatst: 17 juni 2012 Er is nog wel plek voor wat meer aanmeldingen! :D Link naar reactie
Wouter Hol Geplaatst: 19 juni 2012 Auteur Wouter Hol 3,2k 353 Geplaatst: 19 juni 2012 Er zijn twee sprekers toegevoegd: Hans van den Bergh gaat vertellen over aquisitie en het behouden van klanten. Annette Gerretsen gaat vertellen over samenwerken door netwerken. http://www.thenextevent.nl/themas/ Link naar reactie
R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 19 juni 2012 R.I.P. | Peter Bonjernoor 8,7k 582 Geplaatst: 19 juni 2012 Even een paar dingetjes: - waar dient die login uberhaupt voor? - "Evenementen waarbij boekignen mogelijk zijn"? - Uit de email: "Ondertussen vragen we u het volgende enquête formulier in te vullen zodat we met uw wensen rekening kunnen houden tijdens The Next Event." - welk enquete formulier? - "WordPress 3.4 is beschikbaar! Breng de sitebeheerder hiervan op de hoogte.". Bij deze! ;) IN MEMORIAM Link naar reactie
Wouter Hol Geplaatst: 19 juni 2012 Auteur Wouter Hol 3,2k 353 Geplaatst: 19 juni 2012 En we hadden nog wel overlegd of we het evenement niet eerst zouden laten toetsen in het "wat vind je van mijn ..?" forum ;) Het is een standaard plugin van wordpress die we gebruiken, dus sommige dingen zijn een beetje spartaans, overbodig of onlogisch. De login is om later in te kunnen loggen om eventueel in een later stadium je reservering aan te passen (er zijn nog plaatsen in de 4x4 en quads vrij!) Het enquête formulier staat nu offline. Hoe dat precies in elkaar steekt weet ik niet, maar het formulier was of is bedoelt zodat de deelnemers kunnen aangeven bij welke sessie ze aanwezig willen zijn, zodat we daar een schema voor kunnen maken. Link naar reactie
R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 19 juni 2012 R.I.P. | Peter Bonjernoor 8,7k 582 Geplaatst: 19 juni 2012 No worries - ik meld het alleen maar! :) IN MEMORIAM Link naar reactie
Sabra Geplaatst: 19 juni 2012 Sabra 1,2k 109 Geplaatst: 19 juni 2012 Die fout in die plugin ken ik. :) Als je het correcte taalbestand wilt hebben, laat me maar weten want ik heb het ergens op m'n server staan. Blauw Luipaard blogt Link naar reactie
Linda Maas Geplaatst: 19 juni 2012 Linda Maas 715 57 Geplaatst: 19 juni 2012 Het enquête formulier staat nu offline. Hoe dat precies in elkaar steekt weet ik niet, maar het formulier was of is bedoelt zodat de deelnemers kunnen aangeven bij welke sessie ze aanwezig willen zijn, zodat we daar een schema voor kunnen maken. Bedankt voor de melding Peter, ik heb het even getest en de enquête stond inderdaad niet in de e-mail vermeld. Diegene die al een automatische mail hebben ontvangen zal ik later (ik verwacht morgen) nog even de enquete los toesturen. Sabra, ik zal het even in de groep gooien mochten we het bestand kunnen gebruiken dan komen we er bij je op terug! In ieder geval bedankt voor het aanbod! Marketing & Communicatie Link naar reactie
Thor Geplaatst: 19 juni 2012 Thor 269 18 Geplaatst: 19 juni 2012 Even 2 vraagjes van praktische aard: - is er al een carpool topic? - zijn er overnachtigingsmogelijkheden op dit terrein (camping?) In het echt blijk ik heel aaibaar Link naar reactie
Wouter Hol Geplaatst: 19 juni 2012 Auteur Wouter Hol 3,2k 353 Geplaatst: 19 juni 2012 Carpool topic is er nog niet, hij mag wat mij betreft aangemaakt worden! Op het terrein zelf is geen kampeer mogelijkheid, maar er zijn wel hotels en campings in de omgeving. Link naar reactie
Jamie van Soest Geplaatst: 21 juni 2012 Jamie van Soest 585 65 Geplaatst: 21 juni 2012 Hoi Wouter, Is dit evenement ook bestemd voor aanstaande ondernemers? Zie een hoop mensen én onderwerpen waarover ik nog zat kan leren en wat me zou kunnen helpen om het bedrijf in één keer goed van de grond te krijgen. Hoor het graag! gr, Jamie Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014! Link naar reactie
Wouter Hol Geplaatst: 21 juni 2012 Auteur Wouter Hol 3,2k 353 Geplaatst: 21 juni 2012 Ook als je je bedrijf nog moet beginnen ben je van harte welkom! Link naar reactie
Jamie van Soest Geplaatst: 21 juni 2012 Jamie van Soest 585 65 Geplaatst: 21 juni 2012 Bedankt voor de snelle reactie. Zal me snel aanmelden! Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014! Link naar reactie
Ard-Sc Geplaatst: 25 juni 2012 Ard-Sc 2,3k 227 Geplaatst: 25 juni 2012 Bij eerdere meetings was er in de agenda ook een overzicht te zien van leden die ook gaan. Daar staat de teller nu op 2 Mikky en Wouter. Misschien een plan om dat even bij te werken? Uw online yoga magazijn ... Poweryoga: Meer dan een goed voornemen Inspiratie Link naar reactie
Aanbevolen berichten