Ga naar inhoud

Higherlevel: The Next Event. 1 sept. 2012

Geplaatst:

Wouter Hol

Pak je agenda en noteer op 1 september “The Next Event”! Op deze HL dag gaan we namelijk een stapje verder en gaan we samen voor een fantastische maar ook leerzame dag zorgen.

De HL dag in deze vorm is een initiatief van Nico Schouten. Samen met Mikky, Linda, Henk en Wouter heeft Nico een waar event neer weten te zetten. Daarnaast zijn er nog diverse vrijwilligers die eraan bijdragen om deze dag tot een waar succes te maken. Lees hier het topic over de aanleiding van deze dag.

Voor dit evenement is een speciale site gemaakt: www.thenextevent.nl. Op die site zie je alle informatie en nadere uitleg over het evenement zelf.

Het evenement in het kort:

The Next Event heeft een dagvullend programma voor de amibiteuze ondernemer die zijn onderneming naar the next level wil brengen. Iedereen is welkom vanaf 11:30 uur tot ongeveer middernacht. Het evenement vindt plaats in Valburg op de fantische locatie van Watergoed. Naast de mogelijkheid om te netwerken zijn en gedurende dag volop workshops, activiteiten en fantastische sprekers. Daarnaast heb je als deelnemer ook de mogelijkheid om je eigen bedrijf te presenteren.

Deze dag worden er onder andere een wijnproeverij, een pitchworkshop en een Tillerrace aangeboden. Heb je zelf ook een leuke activiteit die van meerwaarde is op deze dag? Laat het Mikky dan zo spoedig mogelijk weten.

De locatie biedt ook ruimte voor leuke activiteiten zoals onder andere 4x4 terreinwagen rijden, kanoën, volleybal, wandklimmen, paintball en quad rijden. Sommige activiteiten zijn gratis, anderen zijn tegen meerprijs inbegrepen.

Deze vele activiteiten maken de deelnemers natuurlijk dorstig, geen probleem, deze gehele dag is het eten en drinken inclusief. Voor 65 euro kan je aan deze hele dag deelnemen en genieten van die heerlijke lunch, BBQ en avondhap onder het genot van medeondernemers en een drankje.

Klik hier om direct naar het aanmeld formulier te gaan.

Updates zullen gemeld worden in dit topic op HL en op de website van het evenement zelf.

Vragen kunnen hieronder gesteld worden.

Featured Replies

Geplaatst:

henkh

Op welk deelnemersgetal staan we nu?

Hoewel ik mede organisator ben heb ik het momenteel niet helemaal helder (maar ja het is ook al vrijdagavond) ;D

Maar er zijn nog plaatsen beschikbaar en als je nog wil sparren met die of gene dan kan je hier de informatie vinden.

Geplaatst:

Christine

Op welk deelnemersgetal staan we nu?

Maar er zijn nog plaatsen beschikbaar en als je nog wil sparren met die of gene dan kan je hier de informatie vinden.

Henk, dat heet "er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar".

Geplaatst:

member123

Ik heb helemaal nog geen factuur ontvangen, kan dat kloppen?

Geplaatst:

Romano Sandee

Als je een betaallink hebt ontvangen, zat daar ook de factuur bij.

Geplaatst:

member123

geen betaallink gezien, heb in de mail al gezocht op mails afkomstig van thenextevent.nl maar kom niks tegen

Geplaatst:

Linda Maas

Ik heb het even nagevraagd, we komen er nog even bij je op terug Daniël! In ieder geval bedankt voor de melding.

Marketing & Communicatie

Geplaatst:

XiaoDi

Misschien handig (in de HL header) te vermelden wanneer de inschrijving sluit / tot wanneer de inschrijving nog open is.

Geplaatst:

henkh

Tot en met donderdag kunnen we wijzigingen in het deelnemersaantal doorgeven. ;)

Als je vrijdag of zaterdag nog besluit om te komen moet je zelf brood meenemen. ;D

Geplaatst:

member123

ik heb hem gevonden in de spam folder...... was ook niet afkomstig van the next event maar van moneybird e-mail adres.

Hij gaf aan dat de factuur verlopen was maar kon hem nog wel betalen en dat is hierbij dus gebeurd.

Geplaatst:

Roel J

ik heb hem gevonden in de spam folder...... was ook niet afkomstig van the next event maar van moneybird e-mail adres.

Hij gaf aan dat de factuur verlopen was maar kon hem nog wel betalen en dat is hierbij dus gebeurd.

Ik zag de betaling Daniël, het money-bird adres is juist gebruikt om spam markering zoveel mogelijk te voorkomen. maar goed die is dus ook niet helemaal waterdicht ..

--------

Alle inschrijvingen zijn uitgefactureerd op dit moment dus mochten er nog meer mensen zijn die hun factuur missen stuur me dan even een pm (kleine groene knopje onder mijn profielfoto)

of stuur even een mail maar info [at] thenextevent [punt] nl

Geplaatst:

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Jaaaaaaaa... de Enkhuizer Almanak (die ik altijd raadpleeg als er een HL-buiten wordt georganiseerd) heeft mij wederom niet in de steek gelaten 8)

Momenteel hebben we 71 aanmeldingen en kan er nog ingeschreven worden. Voor de thematische onderdelen is veel animo.

Zoals de meesten weten is elke deelnemer aan The Next Event van harte welkom om zijn/haar bedrijf te presenteren. Hieraan zijn géén extra kosten verbonden. Dat is toch een unieke kans!!! Maar... ik zie dat niet iedereen daar gebruik van maakt. Laat deze kans niet aan je voorbij gaan!!!

Het beloofd een inspiratievolle, ontspannende én zonnige dag te worden ! Ik heb er samen met jullie énorm veel zin in !

Tot zaterdag :)

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

henkh

En wie nog deel wil nemen aan de Speedup sessies hier vind je alle informatie Heb je interesse meldt je dan uiterlijk donderdag via PM bij Nico zodat we de planning rond kunnen maken.

Geplaatst:

P.J.

Ik ben dus een wandelende "activiteit". Heb meer dan 100 setjes in de zak en dus ook zoveel enquete-formulieren. Ik zie er naar uit om eens met wat meer mensen te kunnen babbelen.

Geplaatst:

henkh

1 geïnteresseerde heb je al, Het schilderij hangt nog steeds scheef :-\

Geplaatst:

Romano Sandee

Ik ben dus een wandelende "activiteit". Heb meer dan 100 setjes in de zak en dus ook zoveel enquete-formulieren. Ik zie er naar uit om eens met wat meer mensen te kunnen babbelen.

Toch niet in een lange regenjas? ;D

Geplaatst:

Y Happy Level

Heb meer dan 100 setjes in de zak

Hoop niet dat het de setjes van Vossie zijn ,dan krijg je het zwaar...

Ik kom absoluut wel even een enquête invullen.(Wel een beetje old school hoor een papieren enquete...)

Danny

Geplaatst:

P.J.

Heb meer dan 100 setjes in de zak

Hoop niet dat het de setjes van Vossie zijn ,dan krijg je het zwaar...

Ik kom absoluut wel even een enquête invullen.(Wel een beetje old school hoor een papieren enquete...)

Danny

Brengt Vossie ook setjes mee dan?

Nee, ik breng iets mee dat jullie allemaal wel kunnen gebruiken. En ja, een papieren enquete is wel erg ouderwets, maar ik kon zeker niet op zo'n korte termijn even wat online regelen of zo. Bovendien heb ik nog andere redenen om het even zo te doen.... ;)

Geplaatst:

Christine

Brengt Vossie ook setjes mee dan?

Nee, ik breng iets mee dat jullie allemaal wel kunnen gebruiken.

Jij weet niet wat Vossie meebrengt.

Geplaatst:

Christine

45% kans op neerslag, en dan valt er totaal 0.2mm. Dat is iedere vijf minuten een druppeltje, of zo.

Geplaatst:

member123

Ik had niet in de planning staan om wat voor setjes dan ook mee te nemen hoor.

Was een groot tekort aan vrijwilligers die de setjes zaterdag wilde demonstreren ;D

Geplaatst:

Christine

Ik had niet in de planning staan om wat voor setjes dan ook mee te nemen hoor.

Was een groot tekort aan vrijwilligers die de setjes zaterdag wilde demonstreren ;D

Dan heb je vast niet goed gezocht.

Geplaatst:

P.J.

12GO;)

Geplaatst:

Wouter Hol

• Auteur

Voor de last minute twijfelaars; Er valt nog wel wat te regelen als je graag ook wilt komen maar je nog niet aangemeld hebt. Meld je via de site aan en dan zorgen wij dat je naar binnen kan!

En mocht je nu naar buiten kijken denken; Ha, ben blij dat ik binnen zit; Morgen wordt het 18 graden, licht bewolkt en 10% kans op maximaal 0mm regen!

Geplaatst:

Christine

Mocht je nu naar buiten kijken denken; Ha, ben blij dat ik binnen zit; Morgen wordt het 18 graden, licht bewolkt en 10% kans op maximaal 0mm regen!

Goed nieuws voor de motorrijders. Kan een motor veilig gestald worden in het watergoed?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.