Higherlevel: The Next Event. 1 sept. 2012

Aanbevolen berichten

Retired Mod     7,5k 1439

ik heb hem gevonden in de spam folder...... was ook niet afkomstig van the next event maar van moneybird e-mail adres.

 

Hij gaf aan dat de factuur verlopen was maar kon hem nog wel betalen en dat is hierbij dus gebeurd.

 

Ik zag de betaling Daniël, het money-bird adres is juist gebruikt om spam markering zoveel mogelijk te voorkomen. maar goed die is dus ook niet helemaal waterdicht ..

 

--------

 

Alle inschrijvingen zijn uitgefactureerd op dit moment dus mochten er nog meer mensen zijn die hun factuur missen stuur me dan even een pm (kleine groene knopje onder mijn profielfoto)

of stuur even een mail maar info [at] thenextevent [punt] nl

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Jaaaaaaaa... de Enkhuizer Almanak (die ik altijd raadpleeg als er een HL-buiten wordt georganiseerd) heeft mij wederom niet in de steek gelaten 8)

 

Momenteel hebben we 71 aanmeldingen en kan er nog ingeschreven worden. Voor de thematische onderdelen is veel animo.

 

Zoals de meesten weten is elke deelnemer aan The Next Event van harte welkom om zijn/haar bedrijf te presenteren. Hieraan zijn géén extra kosten verbonden. Dat is toch een unieke kans!!! Maar... ik zie dat niet iedereen daar gebruik van maakt. Laat deze kans niet aan je voorbij gaan!!!

 

Het beloofd een inspiratievolle, ontspannende én zonnige dag te worden ! Ik heb er samen met jullie énorm veel zin in !

 

Tot zaterdag :)

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Heb meer dan 100 setjes in de zak

 

Hoop niet dat het de setjes van Vossie zijn ,dan krijg je het zwaar...

 

Ik kom absoluut wel even een enquête invullen.(Wel een beetje old school hoor een papieren enquete...)

 

Danny

 

Brengt Vossie ook setjes mee dan?

 

Nee, ik breng iets mee dat jullie allemaal wel kunnen gebruiken. En ja, een papieren enquete is wel erg ouderwets, maar ik kon zeker niet op zo'n korte termijn even wat online regelen of zo. Bovendien heb ik nog andere redenen om het even zo te doen.... ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 242 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.