Higherlevel: The Next Event. 1 sept. 2012

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Het gezellig én het sociale gehalte in Higherlevel.nl zit altijd wel goed. Zo blijkt ook uit de laatste postings in dit topic.

Neemt natuurlijk niet weg dat we me zijn allen wel met onze ondernemingsplannen bezig zijn en met alle serieuze vragen waar dit forum mee gevuld is een economische meerwaade zoeken binnen de bedrijfsvoering. Ik noem dat altijd "mixing work with pleasure".

Vandaar dat deze keer gekozen is voor een meer thematische inhoud. Met onderwerpen die binnen Higherlevel.nl het meest ter sprake komen en onderwerpen waarmee je als ondernemer je bedrijfsplannen kan laten groeien.

 

Zo is het voor iedereen een keer de eerste keer geweeest om aan de off line bijeenkomsten deel te nemen. En uit ervaring kan ik zeggen dat men tijdens de voorgaande evenementen, naast de gezelligheid, veel aan elkaar heeft gehad. Feedback op de plannen, adviezen in de goede richting en/of gewoon een luiserend oor zodat men zijn verhaal kwijt kan aan gelijkgestemden.

 

Door de jaren heen is ons forum gegroeid naar een dynamische omgeving waar ondernemers onwelwillend én met veel enthousiamse kennis delen en elkaar adviseren. Dit is met name te danken aan alle deelnemers van verleden tot heden, en ontvangen we dagelijks nieuwe deelnemers. Die soms een beetje afgeschrikt worden door de incrowd, maar uiteindelijk met "open armen" ontvangen worden en naast de gezellige sfeer wel met de benodigde inhoudelijke informatie geholpen worden.

 

Hiermee wil ik benadrukken dat The Next Event voor iedereen interessant is die Higherlevel.nl bezoekt.

 

Ben je nog niet eerder op een Higherlevel bijeenkomst geweest? Schroom niet. Uit ervaring weten wij, dat als je elkaar in the real live nog niet ontmoet hebt, dat iedereen "vertrouwd" overkomt en gaat het netwerken in een ongedwongen setting (bijna) vanzelf. En vind je 'alleen' komen toch een beetje ongemakkelijk, dan heb je vast wel een bekende in je ondenemersnetwerk voor wie deze dag ook zeker de moeite waard is.

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Misschien een vraagje naar de bekende weg, maar: dient het toegangsbewijs wat per e-mail verstuurd is, meegenomen te worden? Of word er gewoon op een lijst afgevinkt en is de toegangsbewijs niets meer dan een bevestiging naar de deelnemer toe?

Als ik naar een festival ga maak ik altijd van het uitgeprinte toegangsbewijs, een polsband. Als je de e-mail uitprint op een A4-tje dan gaat het met ongeveer 4 nietjes wel lukken. Een tip van de insiders is om het toegangsbewijs te verkleinen, dan krijg je een comfortabeler polsbandje ... :)

 

Ik hoop dat dit je vraag enigszins beantwoord.

 

In het echt blijk ik heel aaibaar

Link naar reactie
Retired Mod     7,5k 1448

Misschien een vraagje naar de bekende weg, maar: dient het toegangsbewijs wat per e-mail verstuurd is, meegenomen te worden? Of word er gewoon op een lijst afgevinkt en is de toegangsbewijs niets meer dan een bevestiging naar de deelnemer toe?

 

Het is inderdaad de bedoeling dat je hem meeneemt dat maakt het registreren net iets eenvoudiger voor ons.

Ik zal het ook nog even aan de bevestigingsmail toevoegen.

 

____

Gisteren is de eerste serie toegangsbewijzen verzonden voor alle betaalde facturen tm donderdag, dus als je nog geen toegangsbewijs hebt gezien, moet je òf nog even betalen òf even in je spamfilter kijken.

Link naar reactie

Het is inderdaad de bedoeling dat je hem meeneemt dat maakt het registreren net iets eenvoudiger voor ons.

Ik zal het ook nog even aan de bevestigingsmail toevoegen.

 

Uit oogpunt van duurzaamheid: mag bevestigingsmail ook digitaal meegenomen worden in mij slimme telefoon? Om op 1 september op scherm te tonen? ;)

 

Aanvulling: overigens kom ik op de fiets... hoe duurzaam wil je het hebben? (alleen niet komen is duurzamer?)

Remwerk creatief ontwerp en webwerk | Remco de Waal | remco@remwerk.nl | www.remwerk.nl

Link naar reactie
De organisatie van het HL Next Event moet ff in het contract kijken, wat ze precies met het KNMI hadden afgesproken. KNMI heeft het mooie weer dit weekend al geactiveerd, in plaats van op 6 september. Ik zou reclameren.

 

Waarschijnlijk is de hitte al naar je hoofd gestegen ;D Als je 6 september naar Watergoed komt kan je waarschijnlijk alleen nog helpen bij de afwas. ;)

Link naar reactie

 

 

De organisatie van het HL Next Event moet ff in het contract kijken, wat ze precies met het KNMI hadden afgesproken. KNMI heeft het mooie weer dit weekend al geactiveerd, in plaats van op 6 september. Ik zou reclameren.

 

En daar heb ik mooi van genoten tijdens Lowlands :)

 

Ik was er graag bij geweest, maar ivm een bruiloft moet ik toch even overslaan.

Ik hoop wel dat het goede weer op tijd terugkomt :-)

BrokxMedia - Videoproducties & -marketing

Boeiende Bedrijfsfilms, Animaties & Livestreams

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 173 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.