De afgelopen maanden hebben wij hoe langer hoe meer last van de slechte bereikbaarheid van bedrijven. Vroeger gebeurde het alleen soms als je een gunst vroeg of extra informatie wilde. Als je nu als potentiele klant een technische vraag hebt of een vraag over de kostprijs enz. krijg je vaak nul op het rekest. De betreffende medewerker is in vergadering en de telefoniste komt altijd met het standaard verhaal: "Wat is uw telefoonnummer? Wij bellen u wel terug."
Dat gebeurt dus nooit. Zonde want zo verliezen ze weer een klant. Ik vind het één van de slechtste gewoontes, die helaas in veel Nederlandse bedrijven en organisaties is doorgedrongen. Hebben jullie ook zulke ervaringen? Wat kan je eraan doen? Zelf geef ik niet meer mijn mobiele nummer, maar vraag ik nu voortaan het mobiele nummer van de betreffende medewerker.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
PaulGo
PaulGo
De afgelopen maanden hebben wij hoe langer hoe meer last van de slechte bereikbaarheid van bedrijven. Vroeger gebeurde het alleen soms als je een gunst vroeg of extra informatie wilde. Als je nu als potentiele klant een technische vraag hebt of een vraag over de kostprijs enz. krijg je vaak nul op het rekest. De betreffende medewerker is in vergadering en de telefoniste komt altijd met het standaard verhaal: "Wat is uw telefoonnummer? Wij bellen u wel terug."
Dat gebeurt dus nooit. Zonde want zo verliezen ze weer een klant. Ik vind het één van de slechtste gewoontes, die helaas in veel Nederlandse bedrijven en organisaties is doorgedrongen. Hebben jullie ook zulke ervaringen? Wat kan je eraan doen? Zelf geef ik niet meer mijn mobiele nummer, maar vraag ik nu voortaan het mobiele nummer van de betreffende medewerker.
Paul
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37385-we-bellen-u-wel-terug/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
23 antwoorden op deze vraag