Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Little Things
Little Things
Haai,
Ik heb de zoekfunctie uiteraard gebruikt, maar kan er weinig over vinden. Ook geeft (mijn meestal behulpzame
vriend) Google weinig informatie.
Voor mijn webwinkel (met eigen merk babykleding) denk ik erover om op de 9 maandenbeurs te gaan
staan.
Nu is dit nogal een fikse investering, 3300 voor alleen deelname en de opbouw van een kale stand.
Maar dan heb je een lege ruimte met tapijttegels. Maar dan? Kledingrekken en hangers kun je overal kopen
en die zijn niet zo vreselijk duur. En deze kun je vaker gebruiken. Maar tafels en kasten zoals je bij een
winkelinrichting ziet? En een kassa? En draagtassen, prijskaartjes? Allemaal dingen waar ik normaal als
webwinkel niet mee te maken heb...
Het lijkt me heel erg leerzaam en leuk, dat in elk geval. Van deelnemers van vorig jaar heb ik al wat tips ontvangen
als; ga met zn 2en anders kun je niet eten of naar de wc. En dat het slopend is.......wat ik absoluut geloof!
Het lijkt me geweldig, maar of het haalbaar is en/of zin heeft?
Heb uiteraard de 9 maandenbeurs dame gemailt voor meer info, maar wellicht zitten er hier ook "beursgangers"?
www.lovelylittlethings.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38214-voor-het-eerst-op-een-beurs-wie-heeft-ervaring/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
31 antwoorden op deze vraag