Het seizoen is weer geopend, tijd voor relatiegeschenken. Samen met een mede HL-lid ben ik al enkele maanden bezig met het opzetten van Champage relatiegeschenken. Begin volgende week zijn de folders, flyers, visitekaartjes en website klaar, dus we staan op het punt om aquisitie te doen.
Het product gamma reikt van een in folie verpakte bubbel, een eigen bedrukte full colour champagne-verpakking van karton tot aan een unieke uitgevoerde champagnekist. Er is voor ieder wat wils.
Nu is het plan om sowieso bestaande klanten te bellen om afspraken te maken, maar we willen ook nieuwe bedrijven benaderen. Met het anti-spam beleid kan er volgens mij niet zomaar een mailtje verstuurd worden naar de secretaresse, marketingmanager of directeur. En ik twijfel of een koude-aquisitie in dank wordt afgenomen.
De twee vragen waar wij met nieuwe bedrijven achter willen komen is:
- Wie regelt vaak de relatiegeschenken binnen een bedrijf?
- Hoe bereik ik die persoon het best?
Wij dachten zelf om op bepaalde bedrijven terreinen te gaan flyeren en die na te bellen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JoeriT
JoeriT
Het seizoen is weer geopend, tijd voor relatiegeschenken. Samen met een mede HL-lid ben ik al enkele maanden bezig met het opzetten van Champage relatiegeschenken. Begin volgende week zijn de folders, flyers, visitekaartjes en website klaar, dus we staan op het punt om aquisitie te doen.
Het product gamma reikt van een in folie verpakte bubbel, een eigen bedrukte full colour champagne-verpakking van karton tot aan een unieke uitgevoerde champagnekist. Er is voor ieder wat wils.
Nu is het plan om sowieso bestaande klanten te bellen om afspraken te maken, maar we willen ook nieuwe bedrijven benaderen. Met het anti-spam beleid kan er volgens mij niet zomaar een mailtje verstuurd worden naar de secretaresse, marketingmanager of directeur. En ik twijfel of een koude-aquisitie in dank wordt afgenomen.
De twee vragen waar wij met nieuwe bedrijven achter willen komen is:
- Wie regelt vaak de relatiegeschenken binnen een bedrijf?
- Hoe bereik ik die persoon het best?
Wij dachten zelf om op bepaalde bedrijven terreinen te gaan flyeren en die na te bellen.
Wie heeft er tips of suggesties voor ons?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38479-relatiegeschenken-hoe-bereik-ik-de-beslissingsmaker/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag