Ga naar inhoud

Patent op Elektronische Afwasborstel?

Geplaatst:

TwaBla

Deze week zijn de eerste prototypes gearriveerd uit China van mijn nieuwe uitvinding: een elektronische afwasborstel. Ik meen dat die zich bijzonder goed leent voor het afwassen van glazen, vooral champagneglazen met lipstickvlekken. Kan ik daar patent op krijgen of kan ik beter mikken op merkbescherming van het woord Afglasborstel?

Afglasborstel.thumb.jpg.d19db662d08988b0480ce61259f3daa4.jpg

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Featured Replies

Geplaatst:

TwaBla

• Auteur

Shit, off-topic telt niet mee. :P

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

Jeroen Bakker

LOL :) En alvast gefeliciteerd met de 10.000ste! ;D

Geplaatst:

Sabra

Haha, en proost! :-K

Geplaatst:

TwaBla

• Auteur

Doet me denken aan Joop Zoetemelk en Eddy Merckx.

Geplaatst:

brood

Volgens mij is het een afgelaste borstel. Staan de vuurpijlen ook al klaar wanneer je over de 10K stapt?

Proost ;) Brood.

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

FUN.... still one to go :-K

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

Marjan

Misschien even upgraden voor de 10.000ste? ;)

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Ik vermoed dat het Twa het veel te spannend vind en nog wel even op 9999 wil blijven staan ;D

Geplaatst:

TwaBla

• Auteur

Ik vermoed dat het Twa het veel te spannend vind en nog wel even op 9999 wil blijven staan ;D

Kijken hoe lang dat lukt.

ademinhouden.thumb.jpg.1d1e6890914b8dbe609002a78e47d25e.jpg

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Op die manier niet al te lang :P !

Geplaatst:

novopatent

on-topic:

Nu je een plaatje van je uitvinding en een uitleg ervan hebt gegeven kun je er geen octrooi meer op krijgen, helaas.

Een uitvinding moet in elk geval nieuw zijn om kans te maken op octrooiverlening. Met publicatie van je uitvinding gooi je derhalve je (schoongewassen) glazen in.

Jammer. Het lijkt me een leuk product!

Onze beëdigd Nederlands en Europees octrooigemachtigde verzorgt uw octrooien snel, deskundig en betrouwbaar. Voor een gratis adviesgesprek raadpleeg onze website: www.novopatent.nl

Octrooibureau Novopatent beschermt úw uitvinding

Geplaatst:

Marjan

Och, hij kan er altijd nog een elektronische pleeborstel van maken met wat kleine wijzigingen ;D

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Geplaatst:

henkh

Och, hij kan er altijd nog een elektronische pleeborstel van maken met wat kleine wijzigingen

Twabla kan er wel een electronische pleeborstel van maken maar het patent zal er wel niet meer inzitten ;D

Geplaatst:

P.J.

Van tandenborstel naar afwasborstel naar pleeborstel..... ???

Geplaatst:

Marjan

En dan is het nog geen vrijdagmiddag.... :P

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Geplaatst:

Wouter Hol

Een borstel is een borstel. Ik had ooit eens een leraar met een enorme borstelsnor. Geen idee of die ook rond kon draaien.

Geplaatst:

Paradocx

Als deze ROHS en CE gekeurd zijn dan wil ik graag één bestellen voor export. Doe je ook dropshipping?

Geplaatst:

Highio

Schijnt dat TwaBla nu ook werkt aan een human powered schuursponsuitwringer, vandaar dat zijn 10.000e post even op zich laat wachten. Bijgaand de eerste spionagefoto.

Groet,

Highio

schuursponsuitwringer.thumb.jpg.86dcb63a3821398935055c2f36b31b01.jpg

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Geplaatst:

Jamie van Soest

Schijnt dat TwaBla nu ook werkt aan een human powered schuursponsuitwringer, vandaar dat zijn 10.000e post even op zich laat wachten. Bijgaand de eerste spionagefoto.

Groet,

Highio

Nice. Ziet er uit alsof je er ook je eigen spaghetti mee kunt maken :P

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

Geplaatst:

Frans Sijtsma

patent wordt lastig denk ik als ik in deze link naar beneden scroll. Iemand heeft je idee gejat en er een tandenborstel van gemaakt :)

Geplaatst:

Y Happy Level

Groet,

Highio

Nice. Ziet er uit alsof je er ook je eigen spaghetti mee kunt maken :P

Tis een incassomedewerkermultiplier. Je stopt er 1tje in en er komen er 24 uit aan de onderkant.

Geplaatst:

Paradocx

Tis een incassomedewerkermultiplier. Je stopt er 1tje in en er komen er 24 uit aan de onderkant.

Vandaar de scherpe kantjes. Ik dacht al zoiets.

Geplaatst:

TwaBla

• Auteur

Nee, het is inderdaad een sponswringer. Dit is het verbeterde model.

sponswringer.thumb.jpg.3e095a5435e3455192bd1854d0055888.jpg

Geplaatst:

henkh

sponzen wring je niet, die knijp je uit ;D

Geplaatst:

Highio

En een model voor linkshandigen?

Groet,

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.