Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Ondanks dat 90% van de offerte via de website gedaan worden bellen er ook nog steeds opdrachtgevers op, voor een prijsopgave voor een podium.
Helaas maak ik hier vaak nog veel fouten in.
Als ik een offerte via de website binnenkrijg dan klopt hij altijd op de bezorgkosten na, via de email heb ik rustig de tijd om de offerte na te kijken voordat ik hem verstuur, maar via de telefoon niet.
Vandaag weer een fout gemaakt met een offerte voor een podium in Noord Amsterdam. Ik had er netjes aan gedacht om de transportkosten te berekenen en de uren van de chauffeur (dit doe ik altijd bij een reistijd van meer dan een half uur). Maar nu vergat ik de staffelprijs te berekenen waardoor de klant slechts voor 1 dag hoeft te betalen ipv voor 3 dagen.
Ik ben een groot tegenstander van de opmerking, "kunt u een email sturen, dan maken wij een offerte". Als bedrijven dat bij mij doen, ga ik meteen zoeken naar een ander bedrijf.
Hebben jullie tips of ideeën hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen?