zoals: een uitzendkracht, een gedetacheerde, een seizoensarbeider en een werknemer met nulurencontract.
(Volgens Wikipedia zou een freelancer hier ook onder vallen, maar volgens mij is een freelancer een ondernemer een geen werknemer)
Wat het voor mijn bedrijf zou gaan betekenen is dat een werknemer maar 2 jaar de tijd heeft om te laten zien wat hij in huis heeft. Ben ik na 2 jaar niet volledig overtuigd dan is het helaas het einde van zijn carrière bij ons.
Hoewel we de laatste tijd bij scholieren en studenten, die recht hebben op een vast contract, steeds vaker werken met een 1 uur contract. Is voor beide partijen een ideale oplossing
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
De overheid wil met een nieuw wetsvoorstel de flexwerknemers beter gaan beschermen.
Graag jullie ideeën hier over:
Korte omschrijving wetvoorstel vanuit de ogen van nu.nl
http://www.nu.nl/economie/3564264/flexwerkers-2015-beter-beschermd.html
omschrijving flexwerknemer:
werknemer zonder vast contract en vaste werkplek
zoals: een uitzendkracht, een gedetacheerde, een seizoensarbeider en een werknemer met nulurencontract.
(Volgens Wikipedia zou een freelancer hier ook onder vallen, maar volgens mij is een freelancer een ondernemer een geen werknemer)
Wat het voor mijn bedrijf zou gaan betekenen is dat een werknemer maar 2 jaar de tijd heeft om te laten zien wat hij in huis heeft. Ben ik na 2 jaar niet volledig overtuigd dan is het helaas het einde van zijn carrière bij ons.
Hoewel we de laatste tijd bij scholieren en studenten, die recht hebben op een vast contract, steeds vaker werken met een 1 uur contract. Is voor beide partijen een ideale oplossing
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42607-wetvoorstel-flexwerkers/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
39 antwoorden op deze vraag