Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Luinstralukas
Luinstralukas
Beste lezers,
Ik heb enige tijd geleden (21 dagen) een factuur verstuurd met een betalingstermijn van 14 dagen.
Nu is de betaaltermijn verstreken, maar er is niet betaald.
Mijn vraag:
- Wanneer een herinnering sturen? (en moet de originele factuur dan meegestuurd worden?)
- Wanneer een incasso bureau inschakelen?
- of zijn er overige opties?
Alvast bedankt!
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42942-niet-op-tijd-betalende-klant-wat-nu/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag