Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
spruce
spruce
Momenteel zit ik in een bedrijfsverzamelgebouw en ben ik zoekende naar een goede betrouwbare telefonie oplossing.
Ik bel al een tijdje via skype naar vast/mobiel met als nummerherkenning mijn 06 nummer.
Mobiel telefoneren gaat behoorlijk in de papieren lopen, dus leek dit me een goede oplossing.
Echter skype is skype niet meer en steeds meer hoor ik klachten over slechte verstaanbaarheid, haperende verbinding etc.
Op diverse locaties heb ik dat al gehad, dus ik vermoed niet dat het aan de internet lijn ligt.
Ik ben dus op zoek naar goede alternatieven.
Gebeld worden mag altijd op mijn mobiel, maar zelf bellen doe ik dus liever via een VOIP oplossing met mijn 06 als nummerherkenning.
Weet iemand een goed alternatief?
Over de internetlijn in het bedrijfsverzamel gebouw heb ik weinig controle over.
Wel beschik ik over de mogelijkheid om naar thuis te VPN'en etc.
Webdeveloper, Electrical Engineering, Prototype builder, Kickstarter
www.spruce.nl | www.twitter.com/spruceNL
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/43927-zakelijke-skype-alternatieven/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag