Ik heb een vraagj. Wij hebben een huurcontract van 5 jaar en zitten daar nu ongeveer anderhalf jaar .
Ik zie geen brood meer in de onderneming en ik wil ermee gaan stoppen. Ik heb dan natuurlijk geen zin in nog huur te betalen voor dat pand voor de komende 3,5 jaar.
Ik wil het ook niet failliet laten gaan per se, ik zou namelijk gewoon alles af willen ronden. Maar dan ben je niet failliet en dan moet je dus in feite die 3,5 jaar door gaan betalen? Ook andere contracten die lopen zoals verzekering inboedel, cameratoezicht, inname chemisch afval etc.
Moet ik het dan misschien toch failliet laten gaan?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
KarelA
KarelA
Hallo,
Ik heb een vraagj. Wij hebben een huurcontract van 5 jaar en zitten daar nu ongeveer anderhalf jaar .
Ik zie geen brood meer in de onderneming en ik wil ermee gaan stoppen. Ik heb dan natuurlijk geen zin in nog huur te betalen voor dat pand voor de komende 3,5 jaar.
Ik wil het ook niet failliet laten gaan per se, ik zou namelijk gewoon alles af willen ronden. Maar dan ben je niet failliet en dan moet je dus in feite die 3,5 jaar door gaan betalen? Ook andere contracten die lopen zoals verzekering inboedel, cameratoezicht, inname chemisch afval etc.
Moet ik het dan misschien toch failliet laten gaan?
Wat is het verschil eigenlijk.
Karel
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/45997-huurcontract-van-5-jaar-en-stoppen-van-onderneming/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag