Website vraagjes

Aanbevolen berichten

Eervolle vermelding krijgt Christian Jeurnink, omdat hij de glazen gebouwen en schuddende handjes heeft weten te vermeiden.

 

Een terechte eervolle vermelding. Iedereen die objecten tot meiden weet om te zetten verdiend een goeie klop op de schouder :P

 

Freudiaans ?

 

Oh, nou zie ik het pas. Ha ha, het moet zeker vermijden zijn :P Tja, dat heb je als dyslecticus wel eens. Waarom zit er geen spelchecker op dit forum?

 

Gelukkig bevind ik mij in goed gezelschap. Albert Einstein en Richard Branson zijn ook dyslectici. ;D zie https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=21;action=display;threadid=2932

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Een felicitatie is op zijn plaats voor de "winnaar".

Het is inderdaad een design dat onconventioneel en stijlvol is.

 

Ik ben zelf erg blij met mijn eervolle vermelding!

 

Christian, je url naar je website doet het niet, er staat 2 keer .nl in. svp aanpassen.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Winnaar gefeliciteerd!

De "collega's" bij de NeBIB hebben tot mijn eigen verbazing unaniem besloten dat Kiril Nachev het best voldaan heeft aan de Design Criteria in de pitch. Met name het aspect "onconventioneel en stijlvol" is goed ingevuld. We zullen met hem de onderhandelingen starten over de technische invulling van zijn werk, want we willen het hele design wél in CSS hebben.

 

Is het niet een idee om Kiril Nachev het design te laten maken en het technische gedeelte weer door iemand anders te laten doen? Zo doet iedereen waar hij/zij goed in is en combineer je elkaars kwaliteiten om tot kwaliteit te komen ;)

Link naar reactie

Ik vond het waardeloos om tegen vrienden en collega's te pitchen, dus in de categorie "eens maar nooit meer" ;D

 

Ik wil mijn ontwerp graag gaan veilen op vraag&aanbod en de opbrengst schenken aan giro 555.

Ik zal dus de NeBIB elementen verwijderen en de hoogste bieder mag het ontwerp gebruiken en de opbrengst gaan naar de slachtoffers van de tsunami.

 

Link naar reactie

Ik vond het waardeloos om tegen vrienden en collega's te pitchen, dus in de categorie "eens maar nooit meer" ;D

 

Ik wil mijn ontwerp graag gaan veilen op vraag&aanbod en de opbrengst schenken aan giro 555.

Ik zal dus de NeBIB elementen verwijderen en de hoogste bieder mag het ontwerp gebruiken en de opbrengst gaan naar de slachtoffers van de tsunami.

 

Wat een vreselijke onzin. Je werpt je in de strijd voor een opdracht en 'wint' niet. Jammer. Nu ga je voor je good-feeling je ontwerp op de veiling zetten...

 

Je tegen vrienden en college inzetten is fout maar een pitch is toch gewoon een competitie? Zeker als het om ontwerp gaat, eindresultaat is afhankelijk van de smaak van degenen die de pitch start.

 

Zou je wel een offerte/voorstel doen als de Nebib het helemaal anoniem had gedaan (en je dus bijna zeker wist dat er andere vrienden/college mee zouden doen)

Link naar reactie

2 woorden asp of php.

 

Als je een webdesigner/scripter bent dan heb je zo een mooie dynamische website waar je als je het zelf maakt vrijwel zonder cms lkkr met de broncode aan de slag kan gaan.

 

Maar aangezien je al zegt "ik heb me website gemaakt in frontpage" neem ik aan dat je niveau op dit gebied zeer laag is en je zult dus iemand moeten inhuren die het voor je maakt.

logo_03.gif

http://www.mijnschoolproject.info - Een website voor studenten en scholieren waarop ze online hun schoolzaken kunnen regelen (onder ontwikkeling)

Link naar reactie

Ik vond het zelf een leuke pitch. Grappig om te zien hoe verschillend ontwerpers denken over een design voor een bedrijf. Ik heb het zelf niet gezien als een wedstrijd ofzo, gewoon leuk om een keertje mee te doen.

 

De eisen in de briefing lijken mij achteraf niet zo vast als werd aangegeven, want er waren veel ontwerpen waarbij de huisstijl en eisen helemaal niet doorgevoerd waren. Omdat wij zelf het ontwerp op basis van de preview hebben gemaakt, is deze waarschijnlijk als 'standaard' overgekomen. Hetzelfde geldt voor het beeldmateriaal, het ontwerp was immers nog een 'schets'.

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie

Terugkijkend naar de pitch pagina zie ik nog steeds de layout voor me die me doet denken aan " voor Dummies" .

 

Toch zie ik in de uiteindelijke ontwerpen slechts enkelen die zich aan deze "style guide" (voor zover hiervan gesproken kan worden) hebben gehouden.

 

Verder zie ik geen gebruik van Flash, hetgeen ik zelf wel jammer vind aangezien ook hier het gebruik / integratie van CSS, VB, XML e.d. peanuts is, en tegenwoordig iedereen wel een player op z'n computer heeft.

 

Om dus af te sluiten met de vraag bij :

 

..... tot mijn eigen verbazing .....

 

Hebben deze collega's überhaupt op deze pitch pagina gekeken ?

 

 

Link naar reactie

Who knows?

 

De ontwerper is (bijna) klaar, de techniek is (bijna) klaar en nu moet ik de content nog maken ::) Het is inmiddels topdrukte in het bedrijf, dus wanneer het echt klaar is weet ik (nog) niet.

 

Inmiddels maak ik wel andere websitejes (zonder ontwerper) op basis van framesets en een stylesheet. zie www.innozuid.nl en www.nebib.nl/gids/nebib

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Zijn jullie van het concept 'logo' afgestapt tegenwoordig? (Gewaagd ;))

 

Mooi ontwerp, nifty!

Maar me dus wel voor raadsels stellend (waar het logo is gebleven)...

 

 

Tja, het logo ::) Waar is het gebleven ???

 

Het zou nog passen in het vakje over "vrienden". Op onze oude site kwam ons logo ook niet voor. En daar miste ik het ook al.

 

Aan de andere kant, we hebben op basis van de "pitch" een keuze gemaakt voor een ontwerper. Die hebben we vervolgens, binnen de grenzen van de technische criteria, zijn/haar gang laten gaan en dit is daarvan het resultaat.

 

Ik ben in ieder geval blij dat jullie het "design" waarderen, want daar ging het in eerste instantie om. In de komende 6 maanden gaan Willem en ik een complete webbased registratie en contacten module bouwen, zodat klanten hun eigen profielgegevens kunnen invoeren en onderhouden en ook kunnen communiceren met andere klanten.

 

Dan is niet allen het design in orde, maar ook nog eens de functionaliteit.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 79 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.