Ik heb al aardig wat kunnen vinden maar heb een vraagje:
Mijn vrouw en ik willen een groepsaccomedatie met minicamping beginnen . Nu hebben we al iets op het oog wat bijna €400.000 Euro , ons huis is ongeveer €230.000 waard met een hypotheek van €250.000 .
Hoe kunnen we dit het beste aanpakken ?
Ikzelf moet gewoon een baan aanhouden en mijn vrouw de camping .
Volgens de Abn AMro waar ik online een bedrijfsplan invul is er een kans dat het bedrijfsplan word goedgekeurd .
De groepsruimte word het hele jaar verhuurd dus genereerd inkomsten .
Wie heeft er tips of waar kan je terecht met deze vragen ? de adviseur van de bank? Waar niet de hypotheek loopt.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jeremy Homan
Jeremy Homan
Beste leden
Ik heb al aardig wat kunnen vinden maar heb een vraagje:
Mijn vrouw en ik willen een groepsaccomedatie met minicamping beginnen . Nu hebben we al iets op het oog wat bijna €400.000 Euro , ons huis is ongeveer €230.000 waard met een hypotheek van €250.000 .
Hoe kunnen we dit het beste aanpakken ?
Ikzelf moet gewoon een baan aanhouden en mijn vrouw de camping .
Volgens de Abn AMro waar ik online een bedrijfsplan invul is er een kans dat het bedrijfsplan word goedgekeurd .
De groepsruimte word het hele jaar verhuurd dus genereerd inkomsten .
Wie heeft er tips of waar kan je terecht met deze vragen ? de adviseur van de bank? Waar niet de hypotheek loopt.
Groetjes Wolfje
Mod edit: titel verduidelijkt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46160-financiering-groepsaccommodatie-annex-camping-met-woonruimte/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
39 antwoorden op deze vraag