Ik lees al geruime tijd mee, maar nu dan tijd voor een vraag
Ik "onderneem" naast mijn vaste baan, en ontwikkel,produceer producten voor de audiovisuele installatie branche. Mijn product is al een aantal maal ingezet in orders voor klanten van mijn werkgever,uiteraard in goed overleg.
Mijn producten kunnen stand-alone werken of geïntegreerd worden in installaties in combinatie met gerenommeerd merken en naadloos samen werken. De producten zijn goedkoper (gewoon een eerlijke prijs) en persoonlijk vind ik ze slimmer ontworpen.
Nu probeer ik dus voet aan de grond te krijgen bij andere audiovisuele installatie bedrijven, omdat ik altijd voor dezelfde werkgever heb gewerkt heb ik geen groot netwerk binnen deze branche. Bij start was mijn idee om middels cold calling bij bedrijven aan tafel te komen. Ik heb een aantal kleine bedrijven telefonisch benadert. en wist vrij zeker dat ik daar de juiste personen aan de lijn had Maar heb niet het gevoel dat dit de juiste weg is.
Ik had niet het gevoel dat ik telefonisch de meerwaarde kon overbrengen, die ik erin zie.
Nu wil ik een kleine promotie campagne starten, ik wil 10 grote audiovisuele bedrijven een product toe sturen. 10 bedrijven omdat dit financieel te behappen is.En omdat je hiermee in Nederland de grootste audiovisuele bedrijven benader (tussen 10-50 werknemers), in ieder geval de bedrijven die dermate veel installaties uitvoeren waarbij mij product ingezet kan worden, dat het voor mij de investering loont (op de onderbuik dan, geen onderzoek)
Ik wil geen voorwaarde aan het product hangen, men hoeft het product niet terug te sturen. ik zal de verkoop waarde vermelden in soort van flyer (340 euro) en tevens soort van pitch. Ik kan via linkedin de juiste personen binnen de bedrijven vinden, zodat het op het juiste buro terecht komt Men kan het product beoordelen, doorverkopen of simpelweg weg gooien.
doel is, om op deze wijze een voet tussen de deur te krijgen zodat ik in een gesprek mijn visie en producten kan toelichten
De vraag is, heeft dit kans van slagen. ik ben overtuigd van het product en denk dat als men het ontvangt en er aan snuffelt men geïnteresseerd is, of zien jullie andere mogelijkheden?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
niels.braspenning
niels.braspenning
Hoi,
Ik lees al geruime tijd mee, maar nu dan tijd voor een vraag
Ik "onderneem" naast mijn vaste baan, en ontwikkel,produceer producten voor de audiovisuele installatie branche. Mijn product is al een aantal maal ingezet in orders voor klanten van mijn werkgever,uiteraard in goed overleg.
Mijn producten kunnen stand-alone werken of geïntegreerd worden in installaties in combinatie met gerenommeerd merken en naadloos samen werken. De producten zijn goedkoper (gewoon een eerlijke prijs) en persoonlijk vind ik ze slimmer ontworpen.
Nu probeer ik dus voet aan de grond te krijgen bij andere audiovisuele installatie bedrijven, omdat ik altijd voor dezelfde werkgever heb gewerkt heb ik geen groot netwerk binnen deze branche. Bij start was mijn idee om middels cold calling bij bedrijven aan tafel te komen. Ik heb een aantal kleine bedrijven telefonisch benadert. en wist vrij zeker dat ik daar de juiste personen aan de lijn had Maar heb niet het gevoel dat dit de juiste weg is.
Ik had niet het gevoel dat ik telefonisch de meerwaarde kon overbrengen, die ik erin zie.
Nu wil ik een kleine promotie campagne starten, ik wil 10 grote audiovisuele bedrijven een product toe sturen. 10 bedrijven omdat dit financieel te behappen is.En omdat je hiermee in Nederland de grootste audiovisuele bedrijven benader (tussen 10-50 werknemers), in ieder geval de bedrijven die dermate veel installaties uitvoeren waarbij mij product ingezet kan worden, dat het voor mij de investering loont (op de onderbuik dan, geen onderzoek)
Ik wil geen voorwaarde aan het product hangen, men hoeft het product niet terug te sturen. ik zal de verkoop waarde vermelden in soort van flyer (340 euro) en tevens soort van pitch. Ik kan via linkedin de juiste personen binnen de bedrijven vinden, zodat het op het juiste buro terecht komt Men kan het product beoordelen, doorverkopen of simpelweg weg gooien.
doel is, om op deze wijze een voet tussen de deur te krijgen zodat ik in een gesprek mijn visie en producten kan toelichten
De vraag is, heeft dit kans van slagen. ik ben overtuigd van het product en denk dat als men het ontvangt en er aan snuffelt men geïnteresseerd is, of zien jullie andere mogelijkheden?
Met vriendelijke groet,
Niels Braspenning
www.handshake-systems.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46703-producten-gratis-beschikbaar-stellen-ter-promotie-verstandig/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
27 antwoorden op deze vraag