Sinds een maand ben ik van start gegaan met mijn nieuwe webshop in mode accessoires (sieraden / tassen / schoenen). De doelgroep zijn vrouwen van 15 tot 35 jaar jong.
De resultaten zijn wat wisselvallig en vallen mij eigenlijk tegen, zeker gezien de goede start die ik gemaakt heb. In de eerste 2 weken heb ik zo'n 25 bestellingen gehad. De daaropvolgende 2 weken vielen erg tegen (5 bestellingen). Ik begrijp niet goed hoe dit kan en ben eigenlijk op zoek naar wat nuttig advies, om mijn verkopen te stimuleren.
Mijn marketing is voornamelijk (lees: volledig) gebaseerd op facebook advertenties. Dit genereert naar mijn idee wel veel verkeer (4100 unieke bezoekers) maar helaas levert het tegenvallende verkoopresultaten op.
Een maand is natuurlijk erg kort, maar ik heb mijn parttime baan opgezegd om een succes te maken van mijn nieuwe avontuur, en ik begin mij zorgen te maken (hier was ik wellicht wat te voorbarig)
De naam van de website laat ik liever even achterwege openbaar (via PM kan dit natuurlijk wel)
Hieronder de gegevens van de eerste maand (01-11 tot 01-12)
Herkomst aantal bezoekers:
Directe link 5554 (directe link via facebook bericht!)
facebook.com 889
m.facebook.com 776
l.facebook.com 437
lm.facebook.com 214
google.nl 208
google.be 55
unieke bezoekers: 4185
bestellingen: 30
Gem. Waarde €38,74
Facebook adv. kosten €733
kosten per bezoeker €0.175
Omzet €1162
Mochten jullie meer gegevens nodig hebben, dan hoor ik dat graag.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
stoelpoot
stoelpoot
Beste HL,
Sinds een maand ben ik van start gegaan met mijn nieuwe webshop in mode accessoires (sieraden / tassen / schoenen). De doelgroep zijn vrouwen van 15 tot 35 jaar jong.
De resultaten zijn wat wisselvallig en vallen mij eigenlijk tegen, zeker gezien de goede start die ik gemaakt heb. In de eerste 2 weken heb ik zo'n 25 bestellingen gehad. De daaropvolgende 2 weken vielen erg tegen (5 bestellingen). Ik begrijp niet goed hoe dit kan en ben eigenlijk op zoek naar wat nuttig advies, om mijn verkopen te stimuleren.
Mijn marketing is voornamelijk (lees: volledig) gebaseerd op facebook advertenties. Dit genereert naar mijn idee wel veel verkeer (4100 unieke bezoekers) maar helaas levert het tegenvallende verkoopresultaten op.
Een maand is natuurlijk erg kort, maar ik heb mijn parttime baan opgezegd om een succes te maken van mijn nieuwe avontuur, en ik begin mij zorgen te maken (hier was ik wellicht wat te voorbarig)
De naam van de website laat ik liever even achterwege openbaar (via PM kan dit natuurlijk wel)
Hieronder de gegevens van de eerste maand (01-11 tot 01-12)
Herkomst aantal bezoekers:
Directe link 5554 (directe link via facebook bericht!)
facebook.com 889
m.facebook.com 776
l.facebook.com 437
lm.facebook.com 214
google.nl 208
google.be 55
unieke bezoekers: 4185
bestellingen: 30
Gem. Waarde €38,74
Facebook adv. kosten €733
kosten per bezoeker €0.175
Omzet €1162
Mochten jullie meer gegevens nodig hebben, dan hoor ik dat graag.
Wie o wie wil mij helpen?
Mvg,
Rianne
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag