naast mijn online onderneming ben ik 32 in loondienst.
In het begin heb ik netjes mijn uren bijgehouden waaruit bleek dat ik zeker ook 32 uur per week in mijn onderneming steek.
Oftewel; ik ging er vanuit dat ik hiermee voldoe aan het uren-criterium.
Vandaag vertelde mij iemand dat de belastingdienst uit gaat van maximaal 40 uur per week; en je bij 32 uur loondienst dus nooit het uren-criterium kan halen.
Wat is jullie mening hierover?
Kan je de belastingdienst hiervan wel overtuigen?
Kun je je vakanties ook opgeven als tijd besteed aan je onderneming?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Thomasss
Thomasss
Hallo allemaal,
naast mijn online onderneming ben ik 32 in loondienst.
In het begin heb ik netjes mijn uren bijgehouden waaruit bleek dat ik zeker ook 32 uur per week in mijn onderneming steek.
Oftewel; ik ging er vanuit dat ik hiermee voldoe aan het uren-criterium.
Vandaag vertelde mij iemand dat de belastingdienst uit gaat van maximaal 40 uur per week; en je bij 32 uur loondienst dus nooit het uren-criterium kan halen.
Wat is jullie mening hierover?
Kan je de belastingdienst hiervan wel overtuigen?
Kun je je vakanties ook opgeven als tijd besteed aan je onderneming?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47917-ondernemer-naast-je-vaste-loondienst/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag