• 0

Website in de media krijgen hoe kan je dat doen ?

Beste lezer,

 

Inmiddels is de website groeiende maar we willen een extra boost geven doordat we in de media komen.

Ik ben op zoek naar mogelijkheden hoe ik mijn website in de media krijg of dat vak websites over ons gaan schrijven.

 

Wat is nu interessant voor ons en waar liggen kansen dat ze over ons gaan schrijven.

 

Dus wie heeft er tips, ideeën of beter nog wil iets over ons schrijven op zijn of haar website.

 

 

 

 

 

 

SEO & Linkbuilding Marktplaats -> https://seomarketingdeals.com

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 1

Even wat reclame maken voor een mede HL-lid:

http://www.bol.com/nl/p/calimeromarketing-3-0/9200000022439233/

(Calimero marketing)

 

Het geeft wat praktische tips over hoe je jezelf als kleine organisatie met beperkte middelen, toch in de aandacht kan brengen.

Misschien heb je er iets aan.

Sowieso is veel lezen als ondernemer altijd wel een voordeel (vind ik zelf). Als is het maar om inzichten van anderen te leren.

Link naar reactie
  • 1

Je kunt ook een journalist inhuren om een (redactioneel) artikel te laten maken. In dat geval krijg je meer geloofwaardige content (lezers lezen en waarderen 'redactionele' content meer dan advertorials).

Ik heb last van plaatsvervangende schaamte. Een journalist inhuren? Meer geloofwaardige content? Bah!

 

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Goedenmiddag NECAnGeL,

 

Het zou natuurlijk mooi zijn als tevreden klanten iets over je gaan schrijven. Kun je dat stimuleren? Worden er tweets verzonden naar aanleiding van goede matches? Kun je die op je website terug laten komen? Of kan dat in de vorm van testmonials ? Zoek als je veel effect wilt en weinig marketingbudget hebt eens op virale, guerilla- of calimeromarketing op Google.

 

Robert Bakker

De KvK Informatie- en Advieslijn is op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 telefonisch bereikbaar op 088-5852222.

Link naar reactie
  • 0

Het klinkt alsof je aan een backlinkprofiel knutselt, maar de toegevoegde waarde van backlinks in persberichten is beperkt en vooral van tijdelijke aard.

Moet je dan gewoon uniek zijn of geluk hebben ?

Uniek zijn hoeft niet, maar onderscheidend zijn wel. In jouw geval helpt het waarschijnlijk als je inderdaad een naam opbouwt bij vakorganisaties en brancheverenigingen. Besteed daar je tijd aan: bel ze eens op om te polsen wat je voor hun leden zou kunnen betekenen.

 

(En niet mailen, de blinde vlek van internetondernemers, want mail is spam, zelfs als je een hele dag aan die mail hebt zitten schaven.)

 

Link naar reactie
  • 0

Ja kan vaak ook een persbericht sturen naar een "vak website" (maar kijk uit dat het geen spam is! - dat kan een dure grap worden...).

 

Maar dan geldt hetzelfde:

Geen nieuwswaarde (of waarde voor de bezoekers) weinig kans op succes.

 

 

 

 

Vandaag is dat bij mij toevallig gelukt. Zie HLer in de media topic

 

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat een websites zoals emerce wel interessant is om over ons concept te vertellen.

Yep, is ook een bloeiende business voor Emerce. Heb je een whitepaper? Bel Stef! Al vanaf duizend euro koop je aandacht. Advertorials zijn 3,5 keer dat bedrag. Heb je geen geld? Dan zul je zo interessant moeten zijn dat ze jouw nieuws gratis plaatsen.

 

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat een websites zoals emerce wel interessant is om over ons concept te vertellen.

Yep, is ook een bloeiende business voor Emerce. Heb je een whitepaper? Bel Stef! Al vanaf duizend euro koop je aandacht. Advertorials zijn 3,5 keer dat bedrag. Heb je geen geld? Dan zul je zo interessant moeten zijn dat ze jouw nieuws gratis plaatsen.

 

 

 

Ik snap het en dat zie ik ook niet zitten qau geld, de vraag was ook hoe ik onder de aandacht kan komen en dat omschrijf je goed door interessant te zijn. Iets waar we hard aan werken en zullen blijven doen.

SEO & Linkbuilding Marktplaats -> https://seomarketingdeals.com

Link naar reactie
  • 0

Even wat reclame maken voor een mede HL-lid:

http://www.bol.com/nl/p/calimeromarketing-3-0/9200000022439233/

(Calimero marketing)

 

Het geeft wat praktische tips over hoe je jezelf als kleine organisatie met beperkte middelen, toch in de aandacht kan brengen.

Misschien heb je er iets aan.

Sowieso is veel lezen als ondernemer altijd wel een voordeel (vind ik zelf). Als is het maar om inzichten van anderen te leren.

 

 

Bedankt ik ga het meteen lezen.

SEO & Linkbuilding Marktplaats -> https://seomarketingdeals.com

Link naar reactie
  • 0

Na nog wat onderzoek te hebben gedaan denk ik wel dat er vaak geld bij gaat komen kijken. Nu is dat niet het grootste probleem maar zie ik dat ze ver ons ga schrijven dus moet het nog unieker maken en groter laten groeien.

 

Ook is de conclusie dat je het beste kan bellen met grote websites omdat e-mail vaak aan de kant zal worden gezet.

 

Nu eens kijken welke partij ik ga benaderen en met wat voor een verhaal.

SEO & Linkbuilding Marktplaats -> https://seomarketingdeals.com

Link naar reactie
  • 0

Media zijn ooit ontstaan omdat er behoefte was aan nieuws. Handelsnieuws, weernieuws, oorlogsnieuws, vaknieuws, roddelnieuws. Mensen wilden zelfs betalen voor zulk nieuws. En toen er gemeenschappen ontstonden rond specifiek nieuws (abonnees), gingen bedrijven meeliften met die media. Want die wilden graag specifieke doelgroepen bereiken. Als ze interessant nieuws hadden, konden ze free publicity krijgen en anders moesten ze betalen voor advertenties.

 

Inmiddels is veel nieuws gratis. Mensen willen alleen nog betalen voor nieuws als het heel bijzonder is. Dus kijken media-beheerders naar adverteerders voor compensatie. Ondernemers hebben meer keuze. Ze kunnen hun eigen nieuwsvoorziening opzetten (blogs of via Twitter, Linkedin en Facebook) of meeliften met anderen, maar wie selectief is en de autoriteit van een titel zoekt, zal moeten betalen voor toegang. Of echt interessant nieuws bieden.

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

het is ook niet uniek en daarom zoeken we meer aandacht van branche websites zoals al aangegeven.

 

Maar wat in vredesnaam is dan de branche in dit geval?

 

De offertevergelijkingsbranche? Bestaat die...?

 

Dat maakt het nog lastiger allemaal, denk ik. Volgens mij heb jij alleen nieuwswaarde (waarbij je dus wél "gratis reclame", omdat de media daar dan over kunnen schrijven, kan nastreven) als je beter of goedkoper of sneller of wat-dan-ook bent dan bestaande sites.

Anders is het toch niet interessant voor anderen?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 167 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.