Ik heb reeds 7 jaar een beautysalon aan huis en krijg nu de mogelijkheid om een pand over te nemen met alle faciliteiten voor een beautysalon in een winkelstraat.
Nu werk ik alleen als eenmanszaak maar in het pand zal ik met meerdere moeten werken om de kosten te dekken en omdat er een enorm klantenbestand aan vast zit.
Kansen en mogelijkheden genoeg maar de grote vraag.....
Ga ik mensen in dienst nemen met alle risico's van dien.
Ga ik zzp'ers inhuren en hoe toon ik hun zelfstandigheid dan aan? anders word ik straks aangeslagen voor loonheffing etc.
Of ga ik met een payrolling werken?
Tis een uitdaging en ik zie kansen maar dit vind ik zo lastig.
Daarnaast zit ik met de vraag wanneer ik zzp'ers ga inhuren, vraag ik dan een vast bedrag aan stoelhuur met daarop een percentage voor mijn verdiensten of werk ik dan met een percentage over hun dagomzet? Hoe loop ik het minste risico maar dat de andere dames niet het vel over hun neus gehaald wordt.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Githa71
Githa71
Graag ontvang ik tips en trics over het volgende.
Ik heb reeds 7 jaar een beautysalon aan huis en krijg nu de mogelijkheid om een pand over te nemen met alle faciliteiten voor een beautysalon in een winkelstraat.
Nu werk ik alleen als eenmanszaak maar in het pand zal ik met meerdere moeten werken om de kosten te dekken en omdat er een enorm klantenbestand aan vast zit.
Kansen en mogelijkheden genoeg maar de grote vraag.....
Ga ik mensen in dienst nemen met alle risico's van dien.
Ga ik zzp'ers inhuren en hoe toon ik hun zelfstandigheid dan aan? anders word ik straks aangeslagen voor loonheffing etc.
Of ga ik met een payrolling werken?
Tis een uitdaging en ik zie kansen maar dit vind ik zo lastig.
Daarnaast zit ik met de vraag wanneer ik zzp'ers ga inhuren, vraag ik dan een vast bedrag aan stoelhuur met daarop een percentage voor mijn verdiensten of werk ik dan met een percentage over hun dagomzet? Hoe loop ik het minste risico maar dat de andere dames niet het vel over hun neus gehaald wordt.
Ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50322-van-beautysalon-aan-huis-naar-beautycenter-in-winkelstraat/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag