Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
EJVW
EJVW
Een lastige vraag, althans voor mij dan. Een parttimer met een (tijdig) contract voor 8 uur per week werkt als opvang voor een collega die op vakantie is een paar dagen extra in de week. In dit geval 4 dagen in de week, tegen normaal 1 dag.
Nu wordt de medewerker ziek en is 1 dag afwezig hierdoor (niet de reguliere werkdag). Normaal wordt de eerste ziektedag gewoon uitbetaald en niet in mindering op de vakantiedagen gebracht. Wat is in dit geval de juiste manier van handelen? Ook gewoon uitbetalen, of juist niet / vakantiedag inleveren omdat het geen reguliere werkdag was?
Alvast op voorhand dank voor jullie hulp.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
20 antwoorden op deze vraag