Ik ben nieuw op het forum en heb een vraag over een telefoonabonnement afsluiten voor zakelijk gebruik.
Ik heb hierover op verschillende fora gelezen, maar ik heb nog steeds niet exact een antwoord op mijn vraag kunnen vinden.
Ik heb op dit moment een privé abonnement lopen.
Nu ben ik op zoek gegaan naar zakelijke abonnementen, omdat ik privé en zakelijk gescheiden wil houden.
Ik kwam er echter al snel achter dat ik veel goedkoper uit ben wanneer ik een privé abonnement afsluit.
Nu wil ik dus een tweede privé abonnement afsluiten en deze zakelijk gebruiken, inboeken in mijn boekhouding en af laten schrijven van mijn zakelijke rekening.
Naar mijn mening heb ik dan heel duidelijk een overzicht voor de belastingdienst welk abonnement ik zakelijk gebruik en welke ik privé gebruik.
Het enige verschil is dat het woord "zakelijk" nu weg is.
Maar als ik dit af laat schrijven van mijn zakelijke rekening is er toch niks aan de hand?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Wout1991
Wout1991
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op het forum en heb een vraag over een telefoonabonnement afsluiten voor zakelijk gebruik.
Ik heb hierover op verschillende fora gelezen, maar ik heb nog steeds niet exact een antwoord op mijn vraag kunnen vinden.
Ik heb op dit moment een privé abonnement lopen.
Nu ben ik op zoek gegaan naar zakelijke abonnementen, omdat ik privé en zakelijk gescheiden wil houden.
Ik kwam er echter al snel achter dat ik veel goedkoper uit ben wanneer ik een privé abonnement afsluit.
Nu wil ik dus een tweede privé abonnement afsluiten en deze zakelijk gebruiken, inboeken in mijn boekhouding en af laten schrijven van mijn zakelijke rekening.
Naar mijn mening heb ik dan heel duidelijk een overzicht voor de belastingdienst welk abonnement ik zakelijk gebruik en welke ik privé gebruik.
Het enige verschil is dat het woord "zakelijk" nu weg is.
Maar als ik dit af laat schrijven van mijn zakelijke rekening is er toch niks aan de hand?
Of zie ik dit verkeerd.
Ik ben benieuwd!
Groeten,
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/51320-een-priv%C3%A9-telefoonabonnement-zakelijk-gebruiken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag