In een druk bezette markt van web-ontwikkelaars wil ik regionaal potentiële opdrachtgevers proberen te werven. De zwakte van de markt is het grote aanbod en de hoge uurtarieven. Uurtarieven van 80-150 zijn vaak gebruikelijk. Onder het mom van kwaliteit kost eenmaal geld. Maar de feitelijke drijfveer van het tariefstelsel is het chronisch te kort aan vakkundige mensen.
Al vele jaren werk ik samen met een grote groep internationale ontwikkelaars. Van Apache-specialisten tot designers. Ikzelf ontwikkel al heel wat jaren sites. Complexe en soms ook simpele. Dit altijd voor vaste opdrachtgevers gedaan.
Andere bedrijven en organisaties wil ik nu laten profiteren van mijn know-how.
Mijn USP's zijn:
-hoog gekwalificeerde webdesigners/programmeurs
-lagere projectprijzen
-projectregie door Nederlandse specialist
-gemiddeld 40% goedkoper dan Nederlandse ontwikkelaars aanbieden
-korte doorlooptijden
-ik bied een praktische oplossing voor een actueel probleem
Nu wil ik niet deur aan deur bij bedrijven aankloppen, want dat heeft geen zin. Je weet immers niet wie wel/niet in de markt is voor vernieuwing - vervanging - opzetten van een nieuwe website/webshop.
Een introductiebrief per post versturen lijkt me ook niet zinvol om dezelfde reden. Je bent feitelijk met een schot hagel in het bos aan het schieten.
De regionale bladen en kranten heb ik gemaild met een persbericht. Maar kreeg geen enkele reactie terug of volgde plaatsing.
Mijn vraag die nu actueel is: Hoe zet je een op basis van mijn USP's de dienst regionaal goed in de markt?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
t.winkel
t.winkel
In een druk bezette markt van web-ontwikkelaars wil ik regionaal potentiële opdrachtgevers proberen te werven. De zwakte van de markt is het grote aanbod en de hoge uurtarieven. Uurtarieven van 80-150 zijn vaak gebruikelijk. Onder het mom van kwaliteit kost eenmaal geld. Maar de feitelijke drijfveer van het tariefstelsel is het chronisch te kort aan vakkundige mensen.
Al vele jaren werk ik samen met een grote groep internationale ontwikkelaars. Van Apache-specialisten tot designers. Ikzelf ontwikkel al heel wat jaren sites. Complexe en soms ook simpele. Dit altijd voor vaste opdrachtgevers gedaan.
Andere bedrijven en organisaties wil ik nu laten profiteren van mijn know-how.
Mijn USP's zijn:
-hoog gekwalificeerde webdesigners/programmeurs
-lagere projectprijzen
-projectregie door Nederlandse specialist
-gemiddeld 40% goedkoper dan Nederlandse ontwikkelaars aanbieden
-korte doorlooptijden
-ik bied een praktische oplossing voor een actueel probleem
Nu wil ik niet deur aan deur bij bedrijven aankloppen, want dat heeft geen zin. Je weet immers niet wie wel/niet in de markt is voor vernieuwing - vervanging - opzetten van een nieuwe website/webshop.
Een introductiebrief per post versturen lijkt me ook niet zinvol om dezelfde reden. Je bent feitelijk met een schot hagel in het bos aan het schieten.
De regionale bladen en kranten heb ik gemaild met een persbericht. Maar kreeg geen enkele reactie terug of volgde plaatsing.
Mijn vraag die nu actueel is: Hoe zet je een op basis van mijn USP's de dienst regionaal goed in de markt?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag