Nog eventjes en dan gaat mijn website eindelijk online.
Nu ben ik bezig met het schrijven van goede algemene voorwaarden. Heel belangrijk voor mijn werk als oppas voor kids en honden.
Nu wil ik vragen of er mensen zijn die er naar willen kijken en feedback willen geven of het überhaupt klopt en ook volgens de wet in orde is. Ik wil geen problemen krijgen als het niet voldoet.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
19fleur94
19fleur94
Goedenmiddag,
Nog eventjes en dan gaat mijn website eindelijk online.
Nu ben ik bezig met het schrijven van goede algemene voorwaarden. Heel belangrijk voor mijn werk als oppas voor kids en honden.
Nu wil ik vragen of er mensen zijn die er naar willen kijken en feedback willen geven of het überhaupt klopt en ook volgens de wet in orde is. Ik wil geen problemen krijgen als het niet voldoet.
Ik hoor het graag,
Hartelijke groet.
Fleur
Algemene_Voorwaarden_Honden_Uitlaat.docx
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/53571-de-juiste-algemene-voorwaarden-en-verzekeringen-oppas-voor-kids-en-honden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag