• 0

Marcel Spruit plotseling overleden

Na een berichtje van een wederzijdse kennis op Twitter kwam ik zojuist uit bij een schokkend bericht op Facebook.

Een van de bekende belastingadviseurs die hier graag en veelvuldig onbaatzuchtig ondernemers hielp is niet meer.

 

Marcel was niet alleen hier actief, maar twitterde er ook lustig op los over allerlei onderwerpen die hem bezighielden. Hij twitterde dit weekend dat hij enorm veel hoofdpijn had en alleen thuis was. Daarna werd het stil. Totdat iemand vanmiddag een bericht postte met een verwijzing naar een mededeling op Facebook...

 

Omdat ik niet zeker weet in hoeverre zijn omgeving weet dat hij ook actief was op Higherlevel en er wellicht mensen zijn die afscheid willen nemen (dat is komende zaterdag al) heb ik het bericht op Facebook even in dit bericht geplakt.

 

*****

Afgelopen zondag, 17 juli, is Marcel onverwacht overleden. Omdat we zeker willen weten dat zoveel mogelijk vrienden en bekenden dit te weten komen, ook hier op Facebook een bericht. Als je wilt, kun je dit bericht delen en het verder verspreiden.

 

We nemen op zaterdag 23 juli afscheid van hem. Iedereen die Marcel kende en afscheid van hem wil nemen, is daarbij welkom.

 

Om 11.00 uur start de afscheidsbijeenkomst. Het is om 10.45 uur mogelijk persoonlijk dag tegen Marcel te zeggen. De bijeenkomst met condoleance vindt plaats in het Laurentius aan de Nieuwe Crooswijkseweg 123, 3034 PN Rotterdam en duurt tot 13.00 uur. Het is goed bereikbaar met het OV. Kom, ook voor de jongens, zoals Marcel je het liefst zag.

 

Daarnaast kun je ook op vrijdagavond tussen 19.00 en 20.00 uur nog afscheid van hem nemen in het rouwcentrum, Palmentuin 73, 3078 KJ Rotterdam. Merel en de kinderen zijn hier niet aanwezig.

Voor eventuele correspondentie: Afkebesselink@yahoo.com

 

****

 

Ik ben Marcel de afgelopen jaren erg gaan waarderen en wens zijn vrouw en kinderen toe dat ze nadat ze door hun ergste verdriet heen zijn ook een beetje kunnen gaan genieten van de mooie herinneringen die ze hebben aan dit prachtige mens.

 

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Totaal onverwacht. Marcel je was een fijne vent, heb genoten van je bijdragen aan dit forum en de contacten bij de HL borrel. Groot gemis voor HL en je gezin. Ik wens al je dierbaren veel sterkte.

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie
  • 0

Wat een vreselijk nieuws. Heb Marcel niet persoonlijk ontmoet maar las graag zijn bijdragen ook al had ik minder met het betreffende onderwerp.

 

Ik zie het nu pas omdat ik destijds in Australië was, heb het even teruggekeken, in Byron Bay.

 

En dan zie je op de FB pagina van Marcel dat daar een vriend post die hij ooit ontmoette in Byron Bay. Gewoon toeval natuurlijk maar wel leuk toeval.

Ik dronk daar een overheerlijk lokaal gebrouwen bier "stone and wood" wat Marcel destijds zeker ook gedronken heeft.

 

Dus: Cheers, met terugwerkende kracht Marcel. Uiteraard wens ik familie en vrienden alle sterkte toe.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 239 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.