Als ik goederen laat leveren door een leverancier buiten de EU direct aan een consument in de EU, hoe ga ik dan om met de BTW? Reken ik wel of geen NL BTW?
Wat ik zo heb uitgevogeld is dat ik Nederlandse BTW moet indienen zolang de leveringen van een land onder de drempelbedragen blijven, maar weet niet of ik daar goed mee zit.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mikedga
mikedga
Als ik goederen laat leveren door een leverancier buiten de EU direct aan een consument in de EU, hoe ga ik dan om met de BTW? Reken ik wel of geen NL BTW?
Wat ik zo heb uitgevogeld is dat ik Nederlandse BTW moet indienen zolang de leveringen van een land onder de drempelbedragen blijven, maar weet niet of ik daar goed mee zit.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/55555-btw-dropshipping-buiten-eu-naar-eu/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
46 antwoorden op deze vraag