Ik heb eind van de middag een berichtje ontvangen via Instagram, zo doen we tegenwoordig al onze zaken lijkt het, waarin ik er op wordt gewezen dat zij, bedrijf Amerika (Girrlscout), de handelsmerkrechten hebben voor de specifieke uitdrukking 'Face Shit' op een make-uptas.
Je raad het al, die tekst heb ik ook op een make-uptas / toilettas, net als velen met mij ;) Of ik het product even van m'n website en social media wil halen om verdere actie van hun advocaat te voorkomen.
Nu kom ik er dus niet uit wat hun handelsmerkrecht in houd, ik heb er werkelijk waar geen kaas van gegeten en hoop hier op een stukje hulp zodat ik snel en accuraat kan reageren zonder een boete aan m'n kont of onnodig een leuk lopend item uit de collectie te halen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Monkeytail
Monkeytail
Goedenavond allemaal,
Ik heb eind van de middag een berichtje ontvangen via Instagram, zo doen we tegenwoordig al onze zaken lijkt het, waarin ik er op wordt gewezen dat zij, bedrijf Amerika (Girrlscout), de handelsmerkrechten hebben voor de specifieke uitdrukking 'Face Shit' op een make-uptas.
Je raad het al, die tekst heb ik ook op een make-uptas / toilettas, net als velen met mij ;) Of ik het product even van m'n website en social media wil halen om verdere actie van hun advocaat te voorkomen.
Nu kom ik er dus niet uit wat hun handelsmerkrecht in houd, ik heb er werkelijk waar geen kaas van gegeten en hoop hier op een stukje hulp zodat ik snel en accuraat kan reageren zonder een boete aan m'n kont of onnodig een leuk lopend item uit de collectie te halen.
Google ik op trademark faceshit, dan kom ik uit bij https://trademarks.justia.com/870/67/face-87067063.html en ja daar staat dat ze een trademark hebben op de tekst face shit
Maar is dit alleen in Amerika geldig? Of wereldwijd? Ik kom er echt niet uit
Ik hoor graag jullie bevindingen. Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/58805-handelsmerkrecht-uit-amerika-geldig-in-nederland/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag