Mijn leverancier(distributeur) heeft mij vanaf juni 2018 div bestellingen gestuurd en gebracht. Echter zaten daar nooit pakbonnen of
facturen in. Na eindeloos bellen, mailen de belofte dat het gestuurd zou worden maar helaas. Uiteindelijk lopen de bedragen op en ik heb geen idee wat er
inmiddels open staat. Omdat ik constant werd voorgelogen heb ik de eigenaar van het produkt in Polen geld. Zij is speciaal naar Nederland gevlogen. Ze hheft met mij gesproken en de distributeur en alles zou beter worden.
Ik dus weer een order geplaats. Nou komt het. Ook van de laatste order 1e week januari weer geen factuur en geen pakbon.
Dus weer bellen. Zegt de distributeur doodleuk dat hij alle facturen bij elkaar gaat optellen en de datum 2019 gaat zetten en niet de data van levering.
Maar dat mag toch helemaal niet? Ik heb nu produkten in 2018 verkocht waar ik geen factuur van heb en die in 2019 geleverd zijn.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Ik heb hem nu in gebreke gesteld en gezegd dat ik binnen 7 dagen de juiste facturen met juiste data hoor te krijgen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
worage
worage
Hallo, ik heb een vraag.
Mijn leverancier(distributeur) heeft mij vanaf juni 2018 div bestellingen gestuurd en gebracht. Echter zaten daar nooit pakbonnen of
facturen in. Na eindeloos bellen, mailen de belofte dat het gestuurd zou worden maar helaas. Uiteindelijk lopen de bedragen op en ik heb geen idee wat er
inmiddels open staat. Omdat ik constant werd voorgelogen heb ik de eigenaar van het produkt in Polen geld. Zij is speciaal naar Nederland gevlogen. Ze hheft met mij gesproken en de distributeur en alles zou beter worden.
Ik dus weer een order geplaats. Nou komt het. Ook van de laatste order 1e week januari weer geen factuur en geen pakbon.
Dus weer bellen. Zegt de distributeur doodleuk dat hij alle facturen bij elkaar gaat optellen en de datum 2019 gaat zetten en niet de data van levering.
Maar dat mag toch helemaal niet? Ik heb nu produkten in 2018 verkocht waar ik geen factuur van heb en die in 2019 geleverd zijn.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Ik heb hem nu in gebreke gesteld en gezegd dat ik binnen 7 dagen de juiste facturen met juiste data hoor te krijgen.
Wat kan ik nog meer doen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/60047-geen-factuur-krijgen-leverancier/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag