Ik (computer reparateur / eenmanszaak) koop een defecte laptop voor € 200. De laptop bevat 3 bruikbare onderdelen welke ik de waarde van noteer als volgt:
Geheugen: € 50
Harde schijf: € 50
Scherm: € 100
Een klant loopt binnen en vraagt om een reparatie van zijn laptop. Ik gebruik het scherm van eerder ingekocht apparaat en factureer als volgt:
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
HokVanHandel
HokVanHandel
Stel eens voor..
Ik (computer reparateur / eenmanszaak) koop een defecte laptop voor € 200. De laptop bevat 3 bruikbare onderdelen welke ik de waarde van noteer als volgt:
Een klant loopt binnen en vraagt om een reparatie van zijn laptop. Ik gebruik het scherm van eerder ingekocht apparaat en factureer als volgt:
Klopt deze factuur dan fiscaal gezien?
aangepast door FaloudeLink naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/66026-reparatie-met-tweedehands-onderdeel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag