Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
trebla
Beste Moderatoren,
Het grote verbazing heb ik getuige kunnen zijn van hoe een lid zichzelf onstreffelijk belachelijk heeft gemaakt door in een zelf gestarte discussie op nogal onbeschofte wijze uit te laten over een student en een moderator. Dat iemand zich zo verlaagd moet hij-zij naar mijn bescheiden mening zelf weten. Wel vind ik dit bijzonder jammer omdat het niveau van dit forum daarmee naar beneden wordt gehaald. Dat de moderatoren dan ingrrijpen begrijp ik heel goed. Ik begrijp echter niet waarom het topic verplaatst wordt naar een onzichtbaar deel. Zo blijkt tenminste uit een volgende topic waarin meneer excuses eist. Uitererst amusant hoe de persoon daarin zichzelf weer op de kaart zet en zichzelf spiegelt aan de personen waar hij krtitiek op levert. Toch gaat dat topic ook weer op slot.
Een moderator moet natuurlijk ervoor zorgen dat dit forum vrij blijft van geteisem die menen misbruik van het forum te mogen maken. Maar waar leg je de lat of grens. Wanneer gaat een lid te ver. Ik ben overingens van mening dat de meneer waar het hier om gaat echt te ver ging vanmiddag en ook zeker in zijn eis tot excuses