Ik wil graag aan de slag als Barbier (ZZPer) door bij een kennis een stoel te huren. Nu zegt hij dat ik me moet inschrijven op mijn woonadres bij de KVK. Maar op de website van de KVK als ik ga inschrijven, staat er dat ik bij het bezoekadres het adres moet opgeven waar de activiteiten plaatsvinden, dus het adres van zijn kapsalon. Maar hij zegt dat ik daar mijn thuisadres moet invullen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Barber
Barber
Hallo allemaal.
Ik wil graag aan de slag als Barbier (ZZPer) door bij een kennis een stoel te huren. Nu zegt hij dat ik me moet inschrijven op mijn woonadres bij de KVK. Maar op de website van de KVK als ik ga inschrijven, staat er dat ik bij het bezoekadres het adres moet opgeven waar de activiteiten plaatsvinden, dus het adres van zijn kapsalon. Maar hij zegt dat ik daar mijn thuisadres moet invullen.
Wat is nu juist om te doen?
Titel aangepast
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/71631-stoelverhuur-overeenkomst-kvk-inschrijving-priv%C3%A9-of-vestigingsadres/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag