Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ondernemer_T
Ondernemer_T
Ik heb een vraag over een "voor mij" ingewikkelde zaak.
Kort geleden heb ik een product gekocht wat ik eigenlijk niet nodig heb.
Zakelijk gekocht helaas maar wel een betaaltermijn vast laten leggen.
Nu wil ik toch het product gebruiken en blijkt defect te zijn.
De leverancier zegt dat ik eerst moet betalen voor ik garantie krijg.
Ik wil dat het eerst wordt opgelost voor ik ga betalen.
In hoeverre moet ik hier in meegaan?
Ik heb er een ontzettend slecht gevoel bij alleen kan ik geen gebruik maken van de bedenktijd.
Zit nu met een defect product, een overeenkomst waar ik niet onderuit kan en een giga rotgevoel.
Wie kan mij hierin adviseren?
Alvast bedankt.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag