Ik huur inmiddels al 5 jaar een ruimte in een bedrijfspand. Vorige week presenteerde de verhuurder een rekening van GBLT kosten (afvalstofheffing e.d.) van de afgelopen 4 jaar. Met verzoek tot betalen.
Het verbaasde me enigszins, ik vind hier niets over terug in mijn huurcontract.
Ben ik genoodzaakt te betalen?
Ik heb inmiddels de overheid en Juridisch loket geraadpleegd. Beide partijen kunnen mij geen eenduidig antwoord geven hierop.
Wellicht heeft iemand ervaring, kennis over deze zaken en kan dit delen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jetskevannuland
jetskevannuland
Ik huur inmiddels al 5 jaar een ruimte in een bedrijfspand. Vorige week presenteerde de verhuurder een rekening van GBLT kosten (afvalstofheffing e.d.) van de afgelopen 4 jaar. Met verzoek tot betalen.
Het verbaasde me enigszins, ik vind hier niets over terug in mijn huurcontract.
Ben ik genoodzaakt te betalen?
Ik heb inmiddels de overheid en Juridisch loket geraadpleegd. Beide partijen kunnen mij geen eenduidig antwoord geven hierop.
Wellicht heeft iemand ervaring, kennis over deze zaken en kan dit delen?
Hartelijk dank. Mvg, Jetske
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/73910-huren-ruimte-in-bedrijfspand-verplicht-om-gblt-kosten-te-betalen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag