Twaalf starters twaalf ondernemersavonturen

Aanbevolen berichten

Vanaf vandaag is Sprout live met een nieuwe website Sproutstart.nl - Community voor startende ondernemers. Dit jaar was er een recordaantal van 75.000 starters. Sprout volgt het komend jaar twaalf van hen. Via het blad en via hun eigen weblog.

 

Op Sproutstart.nl alles over de ambities van Stefan & Jean-Paul, Theo & Herbert, Dionne & Niels, Mieke, Halil, Sophie, Bas & Gilbert, Sonja, Edo, Ronnie, Niels & Elise en Roemer. De eerste klanten, gebrek aan cashflow, discussie over de juiste strategie, niets blijft onbesproken!

 

http://www.sproutstart.nl

Link naar reactie

Leuk initiatief, ik ben benieuwd wat voor soort berichten hier gaan komen! Vooral mocht het slechter gaan of als er beren op de weg zijn, kan dat interessante verhalen opleveren.

 

Waar ik wel benieuwd naar ben: worden de deelnemers - naast exposure natuurlijk - nog op andere manieren beloond, en zijn er post-verplichtingen afgesproken? Ik ben benieuwd :)

Link naar reactie

Waar ik wel benieuwd naar ben: worden de deelnemers - naast exposure natuurlijk - nog op andere manieren beloond, en zijn er post-verplichtingen afgesproken? Ik ben benieuwd :)

 

Geen post-verplichtingen van enig aard. Het is aan de posters zelf om er wat van te maken. Sprout geeft totale vrijheid, dus de berichten kunnen en mogen overal over gaan. Natuurlijk wel met 'ondernemen en starten' als ondertoon.

 

Ik ben te volgen op mijn persoonlijke pagina en ik beantwoord verzoekjes. Veel leesplezier!

Moversys en offshoring

Moversys en octrooirecherche

Moversys en Sprout Start

Link naar reactie

Mensen voor trut uitmaken, is dat marketing dan? ;)

 

[edit]

Ik heb het over http://www.sproutstart.nl/2005/12/verantwoordelij.html#trackback,

 

"Nou ben ik echt geen lastige jongen, maar ik hou er niet van als iemand zijn afspraken niet nakomt en helemaal niet als iemand geen verantwoordelijkheid voor zijn/haar handelen neemt. "Mijn personeel doet het niet goed". "Nee tr#t, het is jouw verantwoordelijkheid en je moet je nooit achter je personeel verschuilen."

 

Dit even voor de duidelijkheid :)

[/edit]

 

 

 

 

Link naar reactie

er zijn van die mensen, die alles op een weegschaaltje leggen....

 

er staat tr#t, en geen trut.

 

de boodschap er achter is, dat je je als ondernemer nooit achter je personeel mag verschuilen. delegatie ontslaat niet van verantwoordelijkheid. als je personeel fouten maakt, is de ondernemer verantwoordelijk.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Heerlijk meeleven ;)

 

Ga deze site zeker in de gaten houden.

 

Tja dat kun je wel zeggen.

Het begint meer op een soap te lijken. :-X

 

Ik geloof toch dat mensen onderschatten dat schrijven op een weblog iets meer is dan een verhaaltje inkloppen op je pc.

Je moet er heel goed over nadenken wat je ermee probeert te bereiken, en wat de lezers daar van denken.

 

Maar goed misschien zijn het opstart perikelen, en moet een aantal mensen hun eigen rol nog vinden in het schrijven van artikels. Op zich is het voor starters erg leerzaam om te lezen dat ondernemen met vallen en opstaan gaat, en niet vanzelf zoals sommige opgeklopte lui het af en toe voor doen komen.

 

Higherlevel wordt trouwens ook regelmatig genoemd in de bijdrages.

Link naar reactie

Vanaf vandaag is Sprout live met een nieuwe website Sproutstart.nl - Community voor startende ondernemers. Dit jaar was er een recordaantal van 75.000 starters. Sprout volgt het komend jaar twaalf van hen. Via het blad en via hun eigen weblog.

 

Op Sproutstart.nl alles over de ambities van Stefan & Jean-Paul, Theo & Herbert, Dionne & Niels, Mieke, Halil, Sophie, Bas & Gilbert, Sonja, Edo, Ronnie, Niels & Elise en Roemer. De eerste klanten, gebrek aan cashflow, discussie over de juiste strategie, niets blijft onbesproken!

 

http://www.sproutstart.nl

 

Ik tel er nog maar 11, mis ik de man achter de design radiatoren, of kijk ik verkeerd ?

Link naar reactie

Ben benieuwd of er nog ondernemers zijn die de 3 maanden wel volhouden? ;D

 

Het is inderdaad best lastig om iedere dag iets nieuws te schrijven. Maar, al doende leert men.

Qua marketing kan ik wel melden dat de reacties bijzonder leuk zijn, de traffic op mijn website verdrievoudigd is en de aanvragen voor coaching en/of financiering ruim zijn verdubbeld.

 

Dit alles stemt mij tot grote tevredenheid. De kans is dus behoorlijk groot dat ik over drie maanden nog steeds ondernemer ben en nog steeds blog ;D

 

p.s.Martin, heb je mijn Emerce scan nog ontvangen?

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

pff, lijkt de 10 kleine negertjes wel alleen dan met ondernemers... ;)

 

 

wat bedoel jij hiermee ??? ??? ???

Durf te dromen maar wees ook realistisch.

Geloof in het grote, maar realiseer eerst het kleine.

Niet alleen maar praten, ook doen.

Wie niet waagt die niet wint.

Link naar reactie

pff, lijkt de 10 kleine negertjes wel alleen dan met ondernemers... ;)

wat bedoel jij hiermee ??? ??? ???

 

*zucht*...ben ik al zo oud? Dat is een oud rijmpje waarbij er steeds eentje van het hek afvalt. En op laatst is er niemand meer over. Geen raciale bijbedoelingen, als je dat soms mocht denken.

 

Enne, VCC....ik heb hem ontvangen en je voor de snelle reactie een reusje gegeven.

 

Groet, Martin

Link naar reactie

pff, lijkt de 10 kleine negertjes wel alleen dan met ondernemers... ;)

wat bedoel jij hiermee ??? ??? ???

 

*zucht*...ben ik al zo oud? Dat is een oud rijmpje waarbij er steeds eentje van het hek afvalt. En op laatst is er niemand meer over. Geen raciale bijbedoelingen, als je dat soms mocht denken.

 

ik ken dat rijmpje niet en vandaar dat ik het een rare reactie vond

waarschijnlijk voor mijn tijd, scheelt wel al meer dan 10 jaar ;)

Durf te dromen maar wees ook realistisch.

Geloof in het grote, maar realiseer eerst het kleine.

Niet alleen maar praten, ook doen.

Wie niet waagt die niet wint.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 105 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.