Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jasper S.
Ik probeer de contactmomenten buiten werktijd tot een minimum te beperken.
Wij hebben daarom de volgende afspraak binnen ons bedrijf.
Ik verwacht dat men op de berichten in de groepsapp tijdens werktijd reageert en op de priveapps van de werknemers zsm.
Ik stuur alleen berichten via de priveapps als het echt niet anders kan, dus bij ziekte van een collega of als een opdrachtgever voor de volgende dag een tijdswijziging doorgeeft. En dit gebeurt niet vaker dan 1 of 2 keer per 2 weken.
Vroeger ging dit allemaal via een telefoontje, maar tegenwoordig durven veel werknemers niet meer te praten via de telefoon.
Dit werkte altijd erg goed en tot iedereens tevredenheid. Nu heeft een nieuwe medewerker hier veel problemen mee, maar draagt zelf geen andere oplossing aan.
Het is en blijft een feit dat in onze branche tijden kunnen wijzigen en 'nee, dit lukt niet' is bij onze klanten ook altijd een geldig antwoord.
Maar vinden jullie het onredelijk dat ik werknemers bij werktijd benader voor dit? Het wordt bij het sollicitatie gesprek wel duidelijk besproken, maar het staat niet in de contracten of huishoudelijk reglement.