Glengary Glen Ross in de garage van Nils! (HL-borrel september)

Aanbevolen berichten

Mag ik er aan toevoegen dat DLA/Martin Dupuis met zijn tweeen komt. Ik neem mijn secretaresse weer mee... ;)

 

Hihi, ok, wel graag even aanmelden op www.businessangels.nl i.v.m financiering van de bitterballen. ;)

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Ik dacht dat ik niet kon komen, maar misschien gaat het alsnog lukken :) maar dan wel wat later. Aangezien ik met trein en vouwfiets kom, waarop ik ook nog een deel van de rit mijn zoon moet vervoeren, kan ik weinig aan de fourrage doen. Aangezien het niet zeker is of ik kom zal ik minstens zelfvoorzienend zijn.

 

Misschien tot morgen dus :)

Bert mijn website>

Link naar reactie

Ja, het was weer vanouds erg fijn : Le Garage was zeer gastvrij opengezet en ik dacht dat ik de eerste zou zijn om kwart voor 6. Maar neen ! De dames endu heren waren al naar een DVD over Eric Bartels aan het kijken. Tenenkrommend voor mij.

 

In de pauze mochten we aan het sap, bier, water en natuurlijk : IKI-bier en er volgden nog vele pauzes met Pzzzza, yum.

 

Erg leuk om iedereen weer terug te zien en nog leuker natuurlijk om ook nieuwe mensen (Rikkert oa) te ontmoeten.

 

Ik ga nog lang nadenken over Glengary Glen Ross. Shit, wat een geweldige hoeveelheid acteurs bij elkaar.

Deed mij in de verte denken aan "10 angry men", hoewel deze laatste absoluut niets te maken heeft met Always Be Closing, noch AIDA.

 

Tot de volgende keer allemaal en Nils & Ben : bedankt weer voor jullie gastvrijheid!

Link naar reactie

Ja, het was weer vanouds erg fijn : Le Garage was zeer gastvrij opengezet en ik dacht dat ik de eerste zou zijn om kwart voor 6. Maar neen ! De dames endu heren waren al naar een DVD over Eric Bartels aan het kijken. Tenenkrommend voor mij.

 

Voor die mensen die de serie over Magic Minds (verder) willen kijken een link naar de betreffende pagina van de RVU

Onderaan staan links naar de videostreams, gisteren hebben we de eerste drie delen bekeken.

Link naar reactie

Yes.

Dank voor de gastvrijheid Nils.

 

Magic Minds mag dan tenenkrommend zijn, het was in die tijd zeker geen uitzondering. Het pand van Newconomy was precies hetzelfde, en investeerders liepen er allemaal warm voor.

 

Grappig was dat ze bij Magic Minds steeds naar een film keken met Al Pacino, ook een van de hoofdpersonen in Glengarry Glen Ross. Zoveel is de wereld dan toch ook weer niet veranderd.

 

 

Link naar reactie

O die ! Met die twee hechte vrienden die een startup doen en waar de een de ander dan moet ontslaan.

Christine : ja, was zeker tenenkrommend, It's Magic Time. Waarschijnlijk omdat ik die "gezellige" reclametypes maar moeilijk kan hebben. En omdat het altijd tenenkrommend is om mensen te zien spartelen als de punt van de Titanic zich zo duidelijk de ijszee in boort.

 

Death of a Salesman iets ? ;)

Link naar reactie

Misschien wil

wel een liedje komen zingen in de garage...

 

Achtergrondinformatie:

Dit ontstond ter plekke tijdens het Natural Networking Festival in de tuin van het huisje dat we huurden, was toevallig vlak nadat Petra Moes en ik Glennary Glen Ross en dus ook een stuk Magic Minds hadden gekeken ;-))

Het filmpje featured ook Herbert van Hoogdalem, welkbekend oudgediende van Sproutstart.nl ;-)

Link naar reactie

Gillen dat filmpje. Erg leuk. Ik vind dat iedere ondernemer filmpjes van zichzelf moet (laten) maken. En dan stemmen op HLTube ;D

 

By the way, inderdaad 12 klipan banken overgehouden aan HI :D Het hele pand staat er mee vol. Het begint steeds meer te lijken op die tent van Magic Minds, maar dan zonder peuken ;D.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Gillen dat filmpje. Erg leuk. Ik vind dat iedere ondernemer filmpjes van zichzelf moet (laten) maken. En dan stemmen op HLTube ;D

 

 

 

Cool idee!

Als er iemand (een bedrijf) is die een digitale camera ter beschikking wil stellen... is het dan niet cool om 'een week uit het leven van...' te doen en dan die camera door te geven? En dan heb je dus na elke week een update. En aan het eind van het verhaal van [ x ] ondernemers hun 'bestaan', en de leukste mooiste ontroerendste gaafste moeilijkste intenste grappigste momenten daaruit wordt weer een HL feature film die we vertonen, gezeten op de 245 klippans van Nils ;D

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 204 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.