Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 05-03-19 in alle zones

  1. Weinig achtervang hebben in drukke tijden, professioneel gezien. Als ik te druk ben, dan vergt dat geduld bij cliënten en komt niet iedereen even snel aan bod. Dat knaagt dan weer aan mij en geeft onrust...
    2 punten
  2. Dan blijf maar weg van Bol.com, Amazon, Zalando en al die andere webshops waarop je op de homepage niets kunt kopen
    1 punt
  3. Wat vroeger voor de inrichting van je winkel, je etalage en je reclame gold, moet nu toegepast worden op de website en online activiteiten. Voortdurend experimenteren met indeling, looproutes, aanbiedingen en reclame-acties. Je hebt een mooie template. Die wordt ingevuld, als een statisch begin. En nou mag daar dynamiek in gebracht worden. Experimenteer met de etalage: is 199 euro korting effectief of scoort 202 euro beter? Trek je aandacht met een voorjaarsbeurt? Moet je bijzondere modellen laten zien? Waar zijn de demo-videos? Maak een grappige serie als bijrijder: welke scooter heeft de beste achteropervaring? Deel die experimenten op social media en in newsletters. Het werk is noooit af.
    1 punt
  4. Als de foto gelogen is, is voor mij de hele review gelogen. Ik heb de tijd, zin en kennis niet om uit te zoeken wat er nu wel of niet klopt aan een recensie waar een frauduleus luchtje aan zit. Plaats dan een placeholderplaatje (iets leuks met een scooter of een helm). Wat Veju het belangrijkste lijkt te vinden, m.a.w. wat bovenaan de pagina prijkt, zijn acties en reparaties. Je zou denken dat een scooterverkoper het verkopen van scooters het belangrijkst vind. Die indruk krijg ik nu niet. Verkopen is emotie en het kan best nuttig zijn er op te wijzen dat je korting krijgt, want daarmee spreek je een publiek aan dat naar korting op zoek is, maar ik heb het gevoel dat e.e.a. nog niet op punt is. Heb ik het trouwens goed dat je op elke scooter 200 euro korting krijgt? (Waarom trouwens "199"? Je wil het bedrag zo groot mogelijk laten lijken, maar je gebruikt een techniek die hem zo klein mogelijk laat lijken.) Zo ja, waarom stel je elke prijs in je winkel 200 euro te hoog voor? Want daar komt 200 euro korting op neer. Nou ja, dat lijkt me iets om de komende jaren mee te experimenteren. Blijf kijken vanuit de koper. Ik kom binnen en zie op de PC meteen een grote foto van een mooie scooter. Die wil ik bestellen! Kan niet, want er zit geen bestelknop bij. De CTA "Opties kiezen" klinkt een beetje alsof ik huiswerk moet doen. Ik snap dat je daar niet "Voeg toe aan de winkelwagen" van wil maken, maar denk nog eens na over een tekst die een klant beter verleidt tot klikken. De grote knoppen "Groot assortiment", "Scherpe prijzen", "Eigen werkplaats", "Eigen ophaalservice" zijn helemaal goed, behalve dat ik er niet op kan klikken. :-) Als dit je kernwaarden zijn, moet je ze eerder laten zien en in een stijl die suggereert dat het om te lezen is en niet om op te klikken (al mag je ze natuurlijk wel klikbaar maken). Mooie site, trouwens.
    1 punt
  5. Laat je door de template niet dwingen tot het plaatsen van nepfoto's. Dan span je de kar voor het paard. Verder is de site een wereld van verbetering. Erg goed! Is het kiezen en invullen van een Wordpress-template erg tijdrovend of kun je als ondernemer door goed samen te werken met de sitebouwer de kosten in de greep houden? Ik heb het onlangs zelf gedaan en had het na een paar dagen wel in de vingers, maar misschien hebben veel ondernemers veel hulp nodig.
    1 punt
Deze erelijst is ingesteld op Amsterdam/GMT+02:00
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.